poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1407 .



Gânduri(XXIII)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2011-05-22  |     | 



. Anonimatul este o armură la fel de grea ca și singurătatea.

. Femeia a râvnit la ceea ce bărbatul nici n-a gândit: la gingășia vieții.

. Retrăind, nu neapărat și trăiești.

.Treapta de jos a bunătății, iubirea de sine; treapta de sus, iubirea de semen.

. Tăcerea vorbește, predica vuiește.

. Primul semn de înțelepciune este încărunțirea; al doilea, a te îndoi de propria-ți înțelepciune.

. Pasiune: în același timp boală și leac.

. Înțelepciune, capacitate de a judeca pe care n-ai cum să i-o recunoști celuilalt.

. Gândurile, ca și vremea ca și omul ca și cameleonul.

. Dictatura îl transformă pe om în sublimă viețuitoare.

. Dacă un om este tâmpit, nu este doar pentru sine.

. Suntem niște sărmani copii din flori; altfel ne-am iubi mama natură.

. Din greșeli învățăm; nimeni însă nu e dispus să tot facă greșeli.

. Speranța e aer pentru toți, gură de oxigen numai pentru cei slabi.

. Cinstea în politică o întâlnim rar și atunci doar la cei fricoși.

. Și la un prost poți auzi o vorbă înțeleaptă, reprodusă numai din întâmplare.

. Democrația ne-a adus pluripartidism dar și „lichelocrație”.

. Din iarnă ies toți câinii, numai noi destul de greu- au gândit pisicile, apoi s-au organizat în sindicat.

. Luptă anticorupție: ticăloșiți în rele dați în gât de ticăloșiții de prea bine; și reciproc.

. Nu moare un organism sănătos, mai degrabă crapă o afacere putredă cu medicamente.

. Când cele mai banale lucruri încep să capete însemnătate pentru noi, e semn că îmbătrânim.

. Îmi zice un amic:
- Află de la mine, dacă și după cincizeci de ani, te scoli dimineața și nu te doare nimic, înseamnă că ai murit.

. Când faci un bine, nu se găsește nimeni să-l facă public și nici creștinește nu e să-l faci tu cunoscut; când faci un rău, se întrec toți să-l trâmbițeze.

. Cei care fac caz de cărțile de înțelepciune sunt cei luați de valul de amăgire.

. Intuiție, arta guvernării în lipsă de consilieri competenți.

. Nimeni nu scoboară din Olimp să facă închinăciune omului.

. Uneori, actul de a scrie, oficiu de formolizare.

. Cum nu putem vindeca binele prin rău, așa nici guvernarea prin prostie.

. După ce-i ponegrești pe toți, nu te aștepta să fii aplaudat.

. Orice operă este sortită pieirii, mai puțin legenda.

. Copilăria nu este o chestiune de vârstă, mai degrabă de comportament.

. Să înveți în biblioteci nelegat cu lanțuri este începutul eliberării.

. Competența însoțește umilă cortegiul Puterii, în timp ce incompetența îi poartă pe umeri sicriul.

. Filozofia de viață a unora este echilibrul, a altora, echilibristica.

. Nu murim, numai că ne adâncim în egoism, până la a ne lipsi de noi înșine.

. Cel care adună numai amintiri de care să nu-i fie nicicând rușine, a înțeles rostul vieții.

. Avem nevoie de puțin pentru a fi fericiți, însă avem nevoie de mult pentru a fi mulțumiți.

. Credit bancar: formă letală de supraviețuire.

. Se zice că locul privilegiat este la dreapta Domnului; sărmanii ajung însă la inima Domnului, căci la "dreapta" se înghesuie damnații.

. În timp ce sărăcim în spirit, câștigăm în număr la diplome.

. Oricât de dens ar fi, întunericul poate fi învins numai și numai cu crez.

. Fondul Monetar Internațional e ca drogul; creează dependență.

. La confluența dintre cumpătare și orgoliu, se formează turbionul nesăbuinței.

. Respectul se câștigă, nu se impune; eu aș spune că se câștigă impus.

. Florile răsar și din asfalt; depinde cât de îndrăgostit ești.

. Fericirea se cântărește în suferință, nefericirea în arginți.

. Îmi ascult glasul inimii și-mi aud strigătul tăcerii.














.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!