poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 772 .



Astazi te iert
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [crypto ]

2011-03-27  |     | 



Astazi te iert. Te iau pe de-a-ntregul, exact asa cum esti si te iert. Ma smucesc incapatanata de inima ta si te las in urma. Nu ca pe o amintire. Ci ca pe un gol pe care am decis sa-l desenez, sa-l umplu cu creta colorata. Iti iert zambetul de rogvaiv care m-a facut sa ma indragostesc subit de tine. El nu are nicio vina, desi te slujeste cu loialitate in fiecare zi. Astazi te iert pentru inima ta calda si dulce ca o primavara; pentru ca mi-ai luat-o de sub nas exact atunci cand te iubeam mai mult, astazi te iert. Pentru ca in sfarsit, nu-i mai aud bataile, astazi te iert. Pentru toate noptile in care m-ai iubit cu pasiune, te iert. Uneori imi pare ca inima ta ma striga langa tine, ca-i lipseste cea mai intensa culoare si ca doar zambetul meu i-ar reda stralucirea. Dar, pentru ca nu ma striga, te iert. Pentru momentele in care nu ti-e dor de mine si iti ocupi timpul cu alte zambete, te iert. Pentru ca esti tandru si cald cu o alta femeie, astazi te iert.
Pentru ca zilele tale sunt senine si au soare, astazi te iert. Pentru ca poti trai linistit si frumos , fara mine, astazi te iert. Cu mare drag. Cu tot sufletul.
Astazi te iert pentru ca ai ales cu atata indarjire sa nu mai crezi in mine. Te iert. Pentru tot dorul pe care ti l-am purtat in ultimele luni, pentru efortul pe care l-am facut in fiecare secunda pentru a mi te sterge din memorie, astazi te iert. Pentru forta cu care am crezut in tine si pe care ai ales sa o ignori, astazi te iert. Pentru noptile in care n-ai fost langa mine, te iert. Pentru primavara pe care de obicei o astept cu neastampar, dar pe care anul acesta n-am asteptat-o deloc, astazi te iert. Pentru vara pe care mi-am petrecut-o , fara tine, in agonie, astazi te iert. Pentru ca poti sa vezi curcubeul fara sa te gandesti la mine, astazi te iert. Pentru orasele romantice, care ne-au asteptat in zadar sa le trecem pragul, dar in care n-am mai ajuns niciodata impreuna, te iert. Pentru golul de pe perete care astepta si el sa fie distins cu fotografia noastra, astazi te iert.Pentru sarbatorile tumultoase, dar frumoase, pe care nu le vom mai petrece impreuna vreodata, astazi te iert. Pentru diminetile in care n-am avut incotro decat sa ma alint singura, astazi te iert.


Astazi ma iert. Ma iau cu totul, exact asa cum sunt si ma iert.. Pentru chipul trist cu care te-am premiat in ziua in care m-ai indepartat definitiv de tine, astazi ma iert. Pentru zilele in care am refuzat sa ies din casa pentru ca stiam ca n-am sa te mai intalnesc, astazi ma iert. Pentru furia pe care ti-am aratat-o in momente de gelozie, ma iert. Pentru imaturitatea de a-ti plange la usa, astazi ma iert. Pentru toate lacrimile copilaresti si naïve pe care ti le-am daruit, astazi ma iert. Pentru insistentele credule, atat de urate pentru tine dar salvatoare pentru mine, ma iert. Pentru apelativele de alint pe care ti le-am adresat, astazi ma iert. Imi iert categoric speranta si dreptul de a fi fericita cu tine. Iau totul ca pe un vis efemer in care fiecare fapta trebuie iertata si implicit uitata. Pentru toate povestile pe care le-am scris, dar care nu te-au facut sa crezi in noi, astazi ma iert. Pentru zilele in care te paraseam si reveneam ca un fulger dupa cateva ore in bratele tale, ma iert. Pentru sarutul ca pinguinii si caldura din sufletul meu , astazi ma iert. Pentru indrazneala de a te iubi pana la capat, cu orice pret, astazi ma iert.

Pentru ca simt cum nu voi mai iubi niciodata asa cum te-am iubit pe tine, astazi ma iert.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!