poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1387 .



Gânduri(XXII)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2011-01-16  |     | 




. Dacă e adevărat că, după moarte, spiritul omului se înalță la cer, înseamnă că , după viață, spiritul cerului se înalță la OM.

. Casa nu se poate defini fără o bibliotecă sau cel puțin un copil.

. Cărțile adevărate sunt scrise spre a fi citite mai târziu.

. Fiecare crede că are dreptul să urle în timp ce semenilor le recomandă, pe același ton, calmitatea.

. "Ars amandi" nu este o negare a artei, ci o prelungire a fanteziei ieșite din tipare fixe.

. Orice guvern are scuza unor erori; merite are însă acel guvern ale cărui greșeli sunt făcute publice înainte de a le comite.

. Dacă omul politic poate face o glumă proastă, politicianistul este o glumă identică.

. Minciuna este ușa din față a politicii, dezbinarea- poarta principală.

. Dacă între guvern și sindicat intervine un diferend ireconciliabil, e de așteptat să fie compromiși parlamentarii.

. Cu cât efortul de a înțelege este mai mare, cu atât situația de a nu înțelege nimic se simplifică.

. Orice părere fermă asupra unui lucru este similară cu lipsa de inteligență.

. Libertatea este un drept al omului pe care-l câștigă doar în clipa jertfirii.

. Dreptatea- formulă cu titlu de încercare a unui concept perimat.

. Găinile mor cu convingerea că seara se lasă peste coteț numai și numai pentru că ele merg la culcare.

. Deșteptăciunea este cauza prin care omul devine propriul său prizonier.

. Bărbații buni sunt ușor de cucerit, căci pe cât sunt de..., atât sunt de...

. În zadar apari în lume ca mielul, dacă în familie ești ce ești.

. Să păcătuiești într-atât încât și diavolului să-i fie milă de tine înseamnă că l-ai detronat pe Satana.

. Culmea mineritului: să cauți lumina zilei cu lămpașele aprinse.

. Chiar dacă are izvor la poartă, azi orice om visează la o fântână-n curte.

. Și trestia se trece; rămân în urma ei doar gândurile- și acelea prăfuite.

. Marele defect al oratorilor este că nu știu când să tacă.

. Lucrului corect făcut nu-i place omul încovoiat și turta dulce.

. Răul și binele- capete de tranziție; la stânga, iadul, la dreapta, raiul, iar între- tu.

. Himeră: oceanul naufragiului nostru.

. Tot atât de des, cum mergem la frizer, ar trebui să mergem pe canapea la psiholog.

. Instinctul bate la fund rațiunea.

. Unii chiar și cu pământ în gură spun vrute și nevrute.

. Pentru animalul din noi ne trădăm omenia.

. Numai când e totul pierdut, unii își înțeleg menirea.

. Căutăm să facem din orice lucru acel ceva ieșit din comun, însă, tocmai din acela pentru care nu avem vocație.

. O moarte amânată nu înseamnă o viață câștigată.

. Mulți se cred geniali, dar vanitatea lor îi arată așa cum sunt.

. Adorm înaintea mea și mă trezesc în urma mea.

. Nu poți avea parte de tihnă atâta timp cât nu te pupi cu hainul din tine.

. A avea pe cineva alături nu e același lucru cu a fi în siguranță.

. Totul e să-l cauți: norocul îl găsești, cu un dram de noroc.

. Pasiunea ne restrânge orizontul, dar, în același timp, ne dă identitate.

. Omul politic este întruchiparea dorinței de zeificare a unui muritor de rând.

. Când e inspirat, omul nu are multe de spus; când e în pană de idei, conferențiază.

. Fericirea o căutăm pe lângă casă, în timp ce ea se află în dormitor.

. Criza mondială poate însemna deșteptare, dacă lumii i se va lua vălul de pe ochi.

. Curajul e văzut de lași ca o boală localizată când la inimă, când la cap, când în oase.

. În materie de cunoaștere, aproape de esența lucrurilor înseamnă cel mai departe.

. Oamenii caută motiv de ceartă: fie că nimic nu le este pe plac, fie că nimeni nu le intră în voie, fie că, fie că.

. Înainte de intra cu bocancii în sufletele altora, văcsuiește-ți cizmele din sufletul tău.

. Cu cât aprofundăm fenomenele, cu atât ni se dezvăluie mai puțin; nici omul nu face excepție de la această regulă.

. Când ne aflăm în dificultate, rezolvarea o căutăm acolo unde nu e cazul, adică oriunde, numai la noi nu.

. Pentru ce mai este bun un prieten?! Printre altele, pentru a avea pe cine arăta cu degetul atunci când ceva nu merge cum trebuie în viața ta.

. Gândurile negre, propriul nostru gropar.



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!