poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1368 .



Gânduri(XXI)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-12-19  |     | 



. Nu cei care fac legile dețin puterea, ci doar cei care le aplică, arbitrar interpretate.

. Durabilă este acea căsnicie care îi dă soțului iluzii durabile.

. Prostia nu se degradează; se perfecționează.

. Rânjetul de complezență aparține diplomației în complicitate cu sexul ori afacerile veroase.

. Idioțenia există doar la extreme, iar ideile între acestea.

. Toți oamenii adorm, însă puțini de moarte bună.

. E bine să ai prieteni care au prieteni; dar, îndeosebi, dușmani cu cei mai mulți dușmani.

. Ne naștem și murim, la fel de ușor, la fel de greu.

. Celor care încă nu sunt, arată-le că ești.

. Cel care vorbește mult spre a-i convinge pe alții se convinge întotdeauna primul.

. Acumulând informație până la neștiință, omul obosește murind.

. Cei pe care îi iubesc- chiar dacă nu merită- mă plictisesc până uit de ei.

. Dacă nu s-ar înțelege pe sine, omul nu și-ar face atâtea concesii.

. Cei care au descoperit aur în adâncuri nu mai pot trăi la suprafață.

. Sărim în ajutorul semenilor doar din interes; chiar și cel ce ajută din milă.

. Să te asculți vorbind la tribună până ți se atrofiază analizatorul acustico- vestibular și centrul Broka, e o adevărată încântare pentru asistență.

. A nu face rău din sadism și nici a nu-ți dori aceasta nu înseamnă nimic.

. Nimic nu e mai plictisitor decât conceptul despre plictis.

. Celor mai slabi la minte Dumnezeu le-a hărăzit parvenire întru fericire.

. Gândirea politică în tranziție face piață de parteneriat cu politica gândirii.

. Tragic e că ne pierdem sinele înaintea ultimei clipe.

. Criminalul e demascat nu de osemintele victimei ci de spiritul lui în continuă decădere.

. Preocuparea zilnică a omului e sustragerea permanentă a gândului de la moarte.

. Nu mila oamenilor îl salvează pe orb și nici bastonul alb, ci puterea acestuia de a uita că nu vede.

Omul e tentat să se asemuie cu imaginea despre sine pe care el însuși o respinge in integrum.

. Persoană ești prin naștere și personalitate prin renaștere.

. Omul vede altfel lumea decât animalul din el.

. Cei care creează probleme nu întotdeauna au simțul umorului dezvoltat.

. Umanitate: să te ocupi până și de binele celor care încă nu s-au născut.

. Vorbirea în public îl face celebru pe orator, mai cu seamă în lipsa coerenței.

. Vreau să fiu bogat de mine, nu plin de mine.

. Paradoxal, învinsul are pretenții mai mari decât ar fi avut în postura de învingător.

. Mizeria morală îmbolnăvește; curățenia morală tămăduiește, însă dezorientează.

. Prea binele unuia mereu spre răul celuilalt.

. În politică toți mint, numai că unii o fac dezbrăcați în pielea goală și cu exhibiționism.

. Vine odată și momentul când omul are convingerea că el, singurul, stă pe loc iar restul lumii se deplasează cu pași repezi pe sens unic.

. Numai cu talentul nu poți face minuni, dacă-ți lipsește scânteia.

. O femeie care se bucură că și-a găsit un bărbat ca sprijin în viață ar trebui mai degrabă să-și facă griji cum se va descurca singură pe viitor.

. Să disprețuim nu ce facem prost ci faptul că nu facem ce ar trebui.

. Satan a dat lovitura în afaceri: cu o mână răspândește viruși, cu cealaltă livrează vaccinuri.

. Un strop de vin le dă timizilor îndrăzneala de a afirma că sunt curajoși, pe când o sticlă de vin le creează starea de oameni curajoși.

. Criza mondială nu ar trebui să marcheze moartea lumii ci moartea răului din lume.

. Cea mai riguroasă formă de exprimare a mâniei este stăpânirea de sine.

. Iubirea ne dă puterea să dăruim; prin urmare să-i dăruim celuilalt ce avem mai de preț: timpul nostru.

. În mod fatal, rostul vieții îl descoperim când acest lucru nu ne mai folosește la nimic.

. A fi inteligent presupune a ști să te folosești de cei mai inteligenți decât tine.

. Orice lucru bun sau rău care ni se întâmplă, se întâmplă cu un scop care, de cele mai multe ori, nu are nicio legătură cu noi.

. Odată împlinită, fiecare dorință a noastră trezește o altă dorință mai greu de îndeplinit, prin urmare mai ușor de refuzat nouă.

. A-ți da cu părerea despre ceva de care n-ai habar e un act criminal; dar și suicidar.

. Azi poți avea lumea la picioare, mâine lanțuri.

. Ne dăm toată silința să realizăm un anumit lucru și, fatalmente, ne trezim că am realizat alt lucru.

. Reacție la nesimțire: decapitarea obrazului.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!