poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1152 .



Gânduri(XX)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-12-12  |     | 



. Să te uiți în oglindă, e firesc; să te și vezi, e absurd.

. Nu-i trebuie chelului tichie de mărgăritar ci, mai degrabă, perucă.

. Nu e bine să fii nici prea deștept, că nu găsești de lucru.

. Unii trec drept personalități numai că scot capul când nu se așteaptă nimeni.

. O categorie de oameni se preocupă toată viața să afle ce se ascunde în spatele vorbelor, alta- ce se ascunde în spatele faptelor iar ultima se preocupă de primele două.

. Mai bine îți închizi ușa pe dinafară, decât să ți-o deschidă altul pe dinăuntru.

. Nu există elevi eminenți și elevi slabi, ci doar dascăli și suplinitori.

. Doar împreună cu foarte rău faci și mai rău. De multe ori suntem pentru, pentru că suntem împotrivă.

. Banul îl face pe om ... în toate felurile.

. Cardiacului chiar și o banală bătătură i-ar folosi pentru casă.

. Marea mea nefericire: fericirea în pielea goală.

. Nu mă iau la întrecere cu prietenii; risc să le sporesc numărul.

. Orice înfăptuire a unui semen e cotată de toți un delict.

. În suferință ca și la otravă, imunitatea se capătă ori nu.

. Oamenii învățați cu privațiunile din fragedă pruncie sunt aidoma soldaților din „căștile albastre”.

. Galanteria și complimentele- cadouri utile din cutia Pandorei.

. Sărac este cel care în comparație cu sine este mai avut.

. Cu cât omul este mai valoros, cu atât se degradează mai repede.

. Un adevărat tiran nu poate muri niciodată. Chiar dacă e pus la zid, se simte în continuare teroarea.

. Cei proști din naștere sunt încurajați pentru a nu se simți marginalizați mai târziu.

. În libertate și foc ne putem da, ne lipsește însă libera inițiativă.

. În politică îți murdărești sufletul; în credința ei, îl vinzi diavolului.

. Neamul prost se trezește îndată ce i-ai fluturat pe la nas puterea.

. Umilința se poate consimți doar teoretic; în ecuația cardiacă, necunoscuta provoacă infarctul.

. Numai prin jertfire de sine poți învăța cum să ucizi puțin câte puțin.

. Plugarul poate susține că munca e unicul scop al vieții; nu și tractoristul.

. Aș fi lipsit de luciditate să am pretenția că SUNT.

. Marii înțelepți ai lumii de s-ar mai naște acum s-ar sinucide din teama de a nu mai da sfaturi.

. Dorință: să nu mai mori după ce vei fi murit.

. Am întâlnit conferențiari care mai mult latră decât mușcă.

. Nu poți afla ce e în mintea unui om cercetându-i sub lupă două fire de păr smulse în mod arbitrar.

. Reflecția e un lux de jeratic pe care oamenii lucizi își pun ideile spre degustare.

. Omul slab din fire își justifică neputința dând vina pe metafizică.

. Leneșul visează la propria-i desăvârșire până la somn profund.

. Scriitorul trebuie să se pună în pielea cititorului său; doar așa va publica mai rar sau deloc.

. Omului politic nu i se cere doar să fie echilibrat ci, mai ales, să nu facă politică.

. Ador prietenia la dușmănie și dezavuez frica ticăloșilor.

. Pe omul care știe să zâmbească îl ocolește norocul.

. În cele mai multe (ne)cazuri, omul este așa cum trebuie să fie.

. Celui ce i se dă dreptate absolută riscă să fie suspectat de relații cordiale cu divinitatea.

. Toată lumea știe ce trebuie făcut, mai puțin eu și cu mine.

. Credința reprezintă supunerea noastră față de dragoste.

. Anarhiștii nu recunosc legile statului, fiindcă sunt perfectibile până la haos.

. Când raționamentul cuiva ți se pare cel mai greu de priceput, formalismul îți aparține.

. Mulți cad învinși de necazuri, dar cei mai mulți, învinși de îmbuibare.

. Credulitatea iese la promenadă, la braț cu iluzia fericirii.

. Stropul meu de neliniște nu-l dau pe-un ocean de liniște.

. Ar fi tare plictisitor să luăm viața de la capăt; cunoaștem destinația, am mai fost acolo.

. Golul pe care-l trăim ne zbatem din răsputeri să-l umplem cu nimicuri.

. Trenul vieții de regulă întârzie să vină, pe când halta vieții nu întârzie să apară.

. O țară cu oameni înfometați e o patrie subnutrită guvernată de LEUCEMIE.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!