poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1303 .



Gânduri(XIX)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-12-05  |     | 



. Vorbele de laudă strigate în mulțime greu se fac auzite; gândurile denigratoare se aud fără a fi rostite.

. Niciun politician aflat la putere nu are credibilitate dacă nu-și favorizează, în primul rând, rudele și prietenii.

. Omul strânge din dinți, suportă umilințe, cât timp trăiește în credință.

. Numai păstrând legătura cu cartea, omul ajuns la putere își poate conserva bunul simț.

. Când unui om înregimentat politic i se cere un vot, conștiința nu mai contează.

. Dimensiunea succesului e dată de numărul dușmanilor în progresie.

. Cei ce nu văd altceva decât pe ei înșiși ar avea aluat de politicieni introspectivi pe la colțuri.

. Copiii nu știu ce e minciuna; de aceea politicienii se adresează electorilor ca la niște copii.

. Nu există oameni bătrâni ci mult mai informați.

. Oamenii temerari sfârșesc în regrete iar cei lași, în nesimțire.

. Soția care-și înșală o dată bărbatul, o face din curiozitate; dacă îl înșală și a doua oară, firește, a treia oară, îl înșală pe altul.

. Să fii sărac nu e o nenorocire; dar nici o binecuvântare.

. Când ai puțin, tremuri că poți câștiga.

. Păcatul se plătește cu stres iar aventurile amoroase cu sida.

. Mai degrabă iartă-l pe cel care ți-a făcut bine decât să-i fii recunoscător celui care te-a înjurat.

. Omul care ține morțiș să arate lumii că este om, vrea cu tot dinadinsul să-și multiplice imaginea.

. Sărăcia nu te face mai umil ci îți aduce libertatea de a deveni mai sărac.

. Cel mai greu creier este cel de politician; se găsește tot mai rar.

. Moralistul: scriitorul care, atunci când nu e cicălitor, plictisește cu lecții de etică.

. Sutienul este hamul care se adaugă esențialului pentru a-l scoate în relief, dacă există.

. Lucrul cel mai cumplit în ziua de astăzi este să te crezi normal.

. Dacă o ceremonie este reușită, sigur e considerată insucces din partea celor care nu au fost invitați.

. Unde se ascunde multă filozofie sunt și câțiva păduchi.

. Părinții trebuie să-și respecte copiii, dar nu neapărat și ei pe părinți.

. Bogăția nu este o virtute; dar nici sărăcia.

. Unii apreciază copacul pentru măreția coroanei lui, leneșii, pentru densitatea umbrei.

. Adevărul iese din gura politicienilor numai atunci când nu-și dau seama.

. Întotdeauna munca fiecăruia este mai importantă decât a celuilalt- un criteriu care nu trebuie omis.

. Criticul zăvorât în bibliotecă e ca flămândul pironit la masă.

. Orice solemnitate care nu se încheie cu un ospăț pe măsură- mare nereușită la drum de seară.

. Prima grijă a unui partid instalat la guvernare este să-și apropie funcționarii incomozi și să naționalizeze televiziunea „reformată”.

. Puterea ca sistem: preaamărăște, aservește, ticăloșește.

. Singurătatea: momentul când fiecare se regăsește pe sine.

. Totul e de vânzare: mintea, trupul, sufletul; și nu depinde de nimeni.

. Când zici că greșești fatal, nu o faci o singură dată; vei avea ocazia s-o spui de mai multe ori.

. Deșertăciune: preocuparea altora în mod asiduu de a fi nefolositori omenirii.

. Să faci cum zice altul până ce-l vei învăța să facă așa cum zici tu.

. Dintre toate materiile școlare cea mai importantă este materia primă.

. În viață contează numărul insucceselor în măsura în care pe acestea se clădește succesul.

. Nu se poate să nu duci grija zilei de mâine, când ai trăit cu grija zilei de ieri și de alaltăieri.

. Cu cât legea tinde a fi de partea ta, cu atât șansele de a-ți câștiga dreptatea se îndepărtează.

. Cu averea moștenită cel mult te poți mândri, pe când cu puținul câștigat de tine te simți împlinit.

. Nu neapărat la munte se respiră aerul cel mai curat și nici în mediile sociale cele mai elevate.

. Oricine poate fi un înțelept; savant numai un cineva.

. Mintea invadată de gânduri e ca și curtea năpădită de buruieni.

. Peștii mari îi înghit pe cei mici, proștii mai mici pe cei mai mari.

. Dintre toate viețuitoarele, cel mai bun prieten al omului este tot omul.

. Murim mereu mai devreme de a afla ce e viața cu adevărat.

. Bunătatea nu le e utilă celor care o au, ci acelora care știu să se folosească de ea.

. Ignoranța nu e o scuză și nici boală fără leac.

. Partea cea mai interesantă a lucrurilor este partea neștiută, nu neapărat cea reprezentativă.

. Dorința de a trăi o nouă zi ni se deschide numai după ce ni se sfârșește noaptea vieții.

. Castelele de speranțe cele mai semețe se clădesc pe sufletele cele mai fragile.

. Adevărul cheamă poporul la revoltă, minciuna îl face supus.

. Prinși în vâltoarea vieții uităm până și de noi înșine; nu-i putem uita însă deloc pe cei care cândva ne-au făcut să zâmbim.

. Natura e adevărul, cataclismele puterea lui.





.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!