poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1225 .



Gânduri(XVIII)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-12-01  |     | 



. Sclavia n-a fost desființată; dimpotrivă, s-a perpetuat îmbrăcând forme pe care nici ultimul sclav nu le-a visat.

. Permanent, minciuna este în opoziție cu o minciună mai mare însă credibilă.

. Dacă prin artă poți dovedi țara, prin politică ba.

. Omul nu este altceva decât întruchiparea pasageră a propriului destin?
- Ia mai gândiți-vă!

. Eu, neîndemânaticul, eu, nepriceputul sunt catastrofal; cel bun la toate însă este și mai catastrofal.

. Cei care ies în față festivi cred că viața e o lungă serbare.

. Pașii mici nu duc departe; pașii mari și mai aproape.

. Procesul devenirii are întotdeauna un prag: de sus.

. Culmea ironiei e că omul nu poate parveni într-atât, deoarece nu poate imita perfect maimuța.

. Poți vorbi de urbanism doar când omul din tine te depășește.

. A gândi într-un mod și a te exprima în altul mi se pare ce ți se pare și ție.

. Din toate direcțiile se îndreaptă ura până când dușmanii acesteia se îndoiesc de necesitatea verticalității în sine.

. Desfrâul, considerat adesea apanajul bogăției, este legea compensației tristeții acesteia.

. Sindicatele greșesc numai atunci când se află la guvernare.

. Un om politic nu este niciodată liber, este sclavul propriei ideologii.

. Viața își caută sensul în nonsensul altei dimensiuni.

. Întotdeauna prin alternativa comodă rezultă opțiunea pentru rău.

. Îți poți trăi viața doar începând schimbarea din tine însuți cu tine însuți și invers.

. Sufletul e mereu tânăr - se zice- dar strivit sub greutatea altuia.

. Bătrânul își molfăie amintirile, tânărul și le programează.

. Chiar dacă respirăm, mulți dintre noi sunt morți de mult.

. Lumina e simbolul vieții, întunericul, al morții; umbra e simbolul tranziției.

. Dragostea pentru celălalt îți lungește viața; dragostea pentru tine ți-o scurtează până la adânci bătrâneți.

. Adeseori, tăcerea e mai convingătoare decât femeile.

. Urletele de protest atrag atenția dar nu prostesc.

. Nu-ți condamna prietenul nici măcar din considerație pentru tine.

. Nu întotdeauna ce e nou este și bun; poate e doar nou.

. Dacă te vede plângând, lumea te compătimește; dacă te vede râzând, te ia în derâdere; așadar, mimează mimetismul din jur!

. Ajuns la putere, omul politic constată și se miră cum nu și-a dat seama mai devreme.

. Bogăția fără limite niciun om normal nu și-o dorește.

. O jumătate de om nu are același caracter ca și jumătatea cealaltă.

. Performanță politică: să te arunci în sus, apoi să fii capabil să te prinzi în brațe.

. Stresul îți crează iluzia că trăiești permanent ultima clipă.

. Afacerea murdară este gaură curată, oriunde.

. Munca din obligație e sfântă din pasiunea pentru canon.

. Nu omul își alege profesia ci profesia își găsește omul.

. Înavuțirea cu orice preț sfidează cerul.

. Bărbatul și femeia sunt părțile aceluiași organism: umerii sunt bărbatul, mâinile, femeia; capul, el și ea la un loc.

. Nimic nu ucide mai sigur decât propria trufie.

. Când doi oameni vorbesc deodată, nici unul nu înțelege nimic; fiecare are tendința de a-l asculta pe celălalt în timp ce se ascultă pe sine.

. Unii învață din suferințele altora, alții învață din propriile necazuri, restul dau sfaturi.

. Oamenii de-ar fi mai buni! căci sistemele sunt perfectibile.

. Istoria e o piesă de teatru în care nu întotdeauna joacă actorii cei mai talentați.

. Dacă prețul integrării în Europa trebuie să-l plătim cu foame , sărăcie și robie, prefer să rămân îngenuncheat la graniță.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!