poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1206 .



Gânduri(XVII)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-11-07  |     | 



. E un tip delicat, nu intră cu cizma în sufletul omului, pășește cu papucii în mână.

. L-au mâncat puțin câte puțin de i-a ajuns bustul pe soclu.

. Popou, un om dezbrăcat de caracterul indispensabil.

. Când societatea e clădită pe minciună, adevărul juridic se regăsește în revolte iar cel adevărat în adeverire.

. Nu există om defăimat fără să existe femeie.

. Primul transplant: mărul Evei în gâtul lui Adam.

. Timpul vindecă toate rănile, chiar și pe cele provocate de propria moarte.

. Încă o cioară i s-a găinățat pe chelie. Prin câte trece omul, până să ajungă pe soclu și, mai ales, după!

. Politicianul, o ciupercă aparent comestibilă.

. O parte din viață mi-am vândut-o banului, cealaltă parte mi-a cumpărat-o el.

. Criza de medicamente are și un efect pozitiv: creează locuri de muncă.

. Un soț cu atât este mai iubitor cu cât este lăsat mai liber.

. Curvia- renaștere aparentă, moarte sigură (prin hiperglicemie).

. Munca nu te lasă nici să trăiești, dar nici să mori.

. Dacă vrei să atragi atenția asupra ta, intră pe ușa din dos.

. Din muncă fizică îi dau omului rădăcini, din muncă intelectuală îi cresc aripi.

. Genialitatea duce la progres, înțelepciunea, la salvare.

. Și un nimic poate să fie mare; dar e trist că se întâmplă.

. La umbra unei căsnicii perfecte, oricând se poate ascunde un discret adulter.

. Drumul spre sublim este o bulboană în care pier cei neantrenați.

. Pământul- element inofensiv; nu și în mâna nebunului.

. Mutați necazurile din buzunarul pantalonului în buzunarul vestei; întrebați-vă de ce.

. Inteligența este proporțională cu mărimea creierului; rămâne de aflat dacă „direct” sau „invers”.

. Conversația, între soț și soție, cea mai interesantă este atunci când ei tac împreună.

. Și tâmpiții își au rostul lor; câștigă impozitul pe diversitate.

. Belciugul: plusul de personalitate al ultimei generații.

. Bijuterii, un aport la frumusețe pentru unele femei; pentru altele, adaos comercial.

. Foamea duce la o foame mai mare iar îmbuibarea la ocluzie intestinală.

. Căluș, armă a puterii locale.

. Cea mai frumoasă cămașă este furoul; dar nu pe umeraș.

. Și melcul are casă grea; și nu se mai plânge la guvern.

. Nu capătă un ban de la el; și cât de mult îl iubește ea! ca-n filmele cu Alioșa.

. Cei care se căsătoresc devreme sunt niște temerari fără temei.

. De căsătorii ideale aflăm doar din cărți; de cele ideologice, în campaniile electorale.

. S-a întors lumea pe dos: oamenii se cațără în copaci iar maimuțele rânjesc la volan.

. Dragostea- marfă de contrabandă.

. Una e să te înșeli și alta să fii înșelat.

. Omul cinstit își convinge greu semenii; cel sărac, niciodată.

. Dacă vrem ca un fenomen să rămână necercetat, n-avem decât să înființăm o comisie de cercetare.

. Soarta oamenilor mari este adesea în mâna celorlalți.

. Muștele ajung de temut când ajung în Parlament.

. Degeaba a mai trăit, dacă moare așa cum s-a născut: inutil.

. Prostul are o mare calitate: este transparent din fază embrionară.

. Mâncând cartea nu devii înțelept ci mai bogat în celuloză.

. Învățătura este blatul, înțelepciunea, crema de pe tort; iar nebunia, bomboana de pe colivă.

. Prostul nu face pe înțeleptul; îi place să fie sincer.

. Savantul poate fi format, înțeleptul, cel mult deformat.

. Necazul este acel rău admis a i se întâmpla oricui pe lume mai puțin nouă.

. Pentru a deveni cântăreț, nu e suficient să fii încăpățânat; și măgarul e încăpățânat dar îi lipsește timbrul.

. Vorbele frumoase seduc proștii; și femeile deopotrivă.

. Capodoperă: opera unui scriitor aflată pururi în fază de proiect.

. Dramatic e că trăim. Absurd ar fi să ne întrebăm: pentru ce?

. Am soarta maidanezului: pe câine-l jupoaie hingherii, pe mine mă belesc bancherii.

. În politică, îngăduința morală de a-și schimba ideologia de la o zi la alta o au doar caracterele confuze, la care ideile sunt asimilate la nivel de epidermă, iar capul se substituie fundului.

. Denigrarea nu ne aduce fală, dar ne certifică valoarea.

. Unii spun că prin vot proștii îi aleg pe deștepți; eu cred că, în lipsa alternativei, proștii se aleg între ei, cu concursul nostru acordat prin indiferență.

. Senzația de libertate ne-o dă și nesimțirea, adică acea boală care ucide.

. Omul devine cu atât mai puternic cu cât îndatorează mai mulți semeni.

. Fatalmente, îmbătrânim cu toții, însă, pentru pensionare, niciodată nu suntem îndeajuns de bătrâni.

. Se pare că femeile trăiesc mai mult decât bărbații; dacă-i așa, Matusalem sigur a fost femeie.



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!