poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1258 .



Stări apuse din trecut
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [84Cristian ]

2010-10-14  |     | 



Amintirea acelor vremuri de mult uitate s-a scurs deja pentru mine. Sunt un băiat la locul meu și nu mă interesează acum decât prezentul. Dacă am avut excese de furie ori gelozie în cap, e ceva normal când dragostea te ține captiv. Când te apuci să furi să faci bani la o vârstă la care lumea nu te angaja, puștan fiind pentru unica ființă dragă ție, pentru care lăsasei alte două fete deoparte, în loc să fi stat cu toate trei o dată, nu-ți dai seama că timpul zboară rapid pe lângă tine. Ea te anima mereu și te ducea pe alte culmi. Inima îți bătea cu putere când o vedeai că merge pe stradă. Își sărea din piept când o visai noaptea. Pusesei chiar urmăritori să o vegheze fără ca ea să știe. Până în momentul în care face prima și unica ei greșeală fatală sa te înșele. Trecând cu vederea restul greșelilor, acum nu a făcut decât să te transforme în ce nu erai. Ai suferit ani la rând. Această dragoste pierdută a afectat în anii ce s-au scurs de atunci și alte fete ori femei nevinovate la rândul lor, care au simțit pe pielea lor ce ai simțit și tu. Când plângeau la telefon pe tine te durea în cot fumai și ascultai muzică fără să-ți pese. Treaba nu s-a oprit aici ți-a plăcut să vrei întotdeauna mai mult și ai început să le mănânci și de bani făcându-le ochi dulci și promisiuni deșarte următoarelor pretendente. Pentru tine era un simplu joc, dar al naibii să fi, îți plăcea la nebunie. Toate s-au terminat când ai fost luat pe front să servești iubita patrie care nu a meritat cele 10 luni de sclavie în cadrul jandarmeriei. Totuși actuala ta iubită de 28 de ani de atunci te-a părăsit pentru un altul și ți-a arătat o altă întorsătură, că lumea nu se învârtea numai în jurul tău. Când te-ai întors de acolo cică te numeai bărbat ...de parcă până acum nu fusesei tot așa. Aveai în cap lucruri serioase și ai fi vrut de acum ceva mai mult decât o simplă prietenie. Îți doreai o familie. Viața mereu e împotriva noastră. Te-ai combinat ca un câine în călduri cu prima puștoaica ce ți-a ieșit în cale și cei drept ai nimerit-o: o piesă de fată avea tot ce-ți doreai. Păcat că era o curvă care îi mâncase pe mulți alții de bani și când a încercat la tine i-ai dat cu flit. Măcar recuperasei timpul pierdut în armată. Te îndrăgostisei apoi de o colegă de muncă mai punkistă, dar era combinată cu șeful. Asta nu conta la tine, tu care te dădusei până și la directoare că te atrăgea. Punkista aceasta s-a jucat cu tine prea bine și te făcuse datorită sărutului furat la muncă cu o seară înainte să-i aduci la întâlnire un trandafir roșu cu un mic răvaș. Să fi fost cercelul ei din limbă cauza? Nu a durat mult și ai găsit o șefă de sucursală bancară care pe lângă faptul că-i plăcea viața, drogurile și alcoolul, weekend de weekend erai la ea acasă petrecandu-l în compania ei. O perversică de clasă înaltă. Cea mai sublimă senzație o aveai atunci când făceai sex după ce trăsese-ți împreună niște hașiș, era de vis. Zburai dar erai în același timp în ea. O interesau doar aventurile, când i-ai spus că ai vrea mai mult de la ea ți-a dat cu firma în cap și în timp s-a mai distanțat. Tu nu ai plâns și nici nu ai suferit, chiar dacă ea acum este stewardesă și colindă lumea întreagă. Vezi tu? ai făcut rău ani întregi iar acum viața îți răspunde cu aceiași monedă. Nu ți-ai abandonat și alungat planul tău, chiar dacă ești sărac și cu multe datorii în spate ai continuat. Tu ști ca ai un suflet mare, ai mai cunoscut și alte fete, cei drept mai puține, căci noul serviciul îți ținea timpul mai mereu ocupat. O puștoaică de 18 ani care abia se despărțise de iubitul ei îți cam sucise mințile grav. Tu știai, simțeai în felul ei de a fi și a vorbi la telefon că juca un rol asemănător cu al tau în trecut. Dar nu ai vrut să dai importanța deoarece de când se despărțise de iubitul ei trecuse ceva timp și nu îți sărise în brațe direct. Avea planuri mari doar în vis, care s-au dovedit a nu fi și în viața reală gata de a fi aplicate. Ai lasat-o într-o iarnă după ce te-ai distrat câteva nopți împreună cu ea. Deja începusei să nu mai cauți nimic. Te-au căutat câteva fete noi, însă s-au speriat, dar nu înțelegeai de ce. Să fi fost oare de vină un pic directivitatea ta? cine știe. Timpul a trecut fără să vrei pe lângă tine și fiindcă ai avut parte de aventuri când îți doreai ceva serios, iar când vroiai aventuri era pe dos, uneori stai și te întrebi dacă mai are vreun rost viața ta. Dar tu nu-ți faci griji esti atât de relaxat, nici măcar nu mai cauți să-ți întâlnești marea iubire. Copilăria și viața fără de griji a fost pentu tine ceva de care îți vei aminti cu drag și plăcere oricând. Chiulangeala de la școală, bairamele din cartier, concertele și discotecile în care o ardeai seri întregi, bețiile, drogurile slabe, scandalurile, poliția, sexul, haimanalele de pe străzi, bodegile, fetele, femeile și excursiile făcute împreună cu prietenii când aveați chef și cu mintea plină numai de nebunii, vor fi întotdeauna ceva la care te vei gândi cu drag. Nu conteaza că printre ele există și foarte multe răutăți și nesimțiri, dar ce să-i faci...copilăria e copilărie. Rămân apuse în trecut. Regreți că nu mai poți fi iar copil ca atunci liber să zburzi în voie ca pasărea cerului. Ești potolit și foarte liniștit și cine te-ar cunoaște acum n-ar avea cum să știe ce fel de om ai fost odată. Lumea este într-o continuă schimbare, și cel mai bine te simți atunci cănd te schimbi în ceva simplu și care preferă prezentul fără pic de adrenalină.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!