poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1291 .



Gânduri(XV)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-10-08  |     | 



. Cunoașterea e poarta pe care se ajunge la adevăr, dar de la care s-au pierdut cheile; încă suntem în căutarea lor.

. Cea mai ușoară luptă este lupta cu tine însuți; altfel, partea adversă e mai puternică.

. Gândirea lui a marcat o schimbare esențială; și-a luat mâna de la bărbie.

. N-are nas; i-a curs odată cu mucii.

. Important nu e unde adormi, ci dacă te mai trezești.

. În viața mea au avut loc două evenimente importante: primul, când m-am născut, al doilea, când am devenit cavaler.

. Nu lasă pe alții să doarmă, ca să poată dormi el liniștit.

. Fiindcă nu bea, i s-a spus că n-are stofă de scriitor. După ce s-a pus vârtos pe băut, i s-a spus că e ratat.

. I s-a recomandat să poarte ochelari; pierdea mereu câte ceva din vedere.

. Am citit undeva că până la vârsta de șaptezeci de ani, omul doarme aproximativ douăzeci.
- Bietul om, să viseze cincizeci de ani!

. Mă iubește atât de mult, încât și în somn mă cheamă; chiar dacă pe alt nume!

. Ochii mutului adevăr grăiesc!

. Nu-i adevărat că o minune ține trei zile; o coaliție guvernamentală poate ține chiar șase luni!

. Ciudat, s-a înțepat în creier cu vârful peniței!

. Una e să fii om și alta e să fii jumătate.

. A fura o idee nu e suficient, mai trebuie s-o și vinzi.

. Una e să plângi, alta să deplângi.

. Cei ce au dinți de aur nu simt gustul bogăției.

. Ce s-ar întâmpla dacă biroul ar avea trei picioare?
- Ar scădea impozitul pe salariu.

. Fiecare pălărie ar trebui să aibă etichetă cu instrucțiuni de salut.

. Nici Dumnezeu nu dă întotdeauna, dar și când dă, îi lovește numai pe unii; nenorocirea e că nu știm când glumește.

. Fiecare se leagă unde-l doare; el se leagă la coastă.

. Dintr-un cap înțepenit pe umeri nu pot ieși decât idei fixe.

. Dacă sărăcia ar avea căutare, bogații ar divorța din interes.

. Una e ca într-o sămânță să vezi un copac și alta e ca într-un copac să vezi pământul.

. Un prost nu este suficient de prost dacă nu-i necesar.

. Prostia și curvăsăria nu au culoare politică.

. Știm doar că adevărul e aproape, iar omul se irosește pe căi întortocheate.

. Ca să nu uite ceva, de fiecare dată repetă în gând; necazul e că uită să mai repete.

. Noaptea visez ce nu pot face ziua; de pildă, azi-noapte, am visat că eu eram cel ce se străduia.

. Oricât ar fi de aproape, nu-l pot înghiți.

. Chiar și la o moară părăsită se macină ceva: zidurile.

. Cartea este pentru unii chestie de parte, pentru alții, chestie departe.

. Bâlbâitul:
- No... no... norocul meu în via...viață e că... că... am pa... pa... gal.

. Toporul doboară pădurea în speranța că se va alege și el măcar cu o coadă.

. Dacă lenea ar fi de vânzare, nu s-ar găsi cine s-o vândă.

. Replica gânditorului de ocazie:
- Departe de mine gândul!

. Mulți îmi caută prietenia, puțini o merită și nu o capătă nimeni.

. Dacă pe doi oameni îi leagă o pasiune, aceeași pasiune îi dezleagă.

. Modestia Everestului o prefer trufiei moviliței.

. Și-a văzut visul cu trupul și nu s-a mai trezit.

. Pentru a sfida destinul s-a sinucis. Așa i-a fost soarta.

. Așa ceva n-am mai auzit! a mimat surdul.

. Pescuitul: cel mai cinstit dintre sporturi; meciul nu poate fi cumpărat.

. Sub pretextul că-i lipsește o doagă, butoiul fu dus la psihiatru.

. Preferă să joace la teatrul de vară; aici e aplaudat anotimpul.

. În toate e o logică; din păcate, lipsită de logică.

. Proștii se cațără pe deștepți, iar deștepții pe proști.

. Urăsc această femeie; nu mi-a păpat numai banii, dar și ce e mai important: timpul!

. Chirurgii esteticieni sunt singurii care pot să schimbe fața lumii.

. Competența fiind substantiv, e logic să se poată declina.

. Ferește-te de șeful care, atunci când ia o hotărâre, mai și gândește.

. Fiecare e convins că muncește mai mult decât altul.

. Cine susține că s-a sistat importul? Se importă! Se importă Mafia!

. Suspiciune: armă de distrugere în masă.

. Mulți cred că talentul e o haină de împrumut pe care să o îmbrace la diverse ocazii.

. Puțini oameni știu să fie.

. „Să ai” nu e totul în viață; mai trebuie și să, și să, și să...

. Proști și proști: unii care afirmă că sunt geniali și ceilalți care le dau crezare.

. Om: animal cu rușine; animal: om fără rușine.

. Dacă am parte de dragoste, nu-mi mai doresc decât sănătate, bani și glorie veșnică.

. Câinele nu poate fi decât el însuși: câine adică; omul poate fi și altceva: câine, porc, măgar sau bestie.

. Nefericirea- un spațiu cu trei dimensiuni; fericirea, un spațiu multidimensional.

. Fobii: teama de ace, teama de obiecte ascuțite, teama de a nu cădea în prăpastie când ești pe marginea ei.

. Junghiul apare dar mai și dispare; neghiobia doar apare.

. Infatuatul privește în sus de mai sus.

. Pentru zbor, trebuie să ai aripi; dar și visător să fii.

. Accesul la cunoaștere se face pe o scară, cu trepte prea înalte pentru piticanii.

. Diferența dintre isteț și deștept: istețul iese ușor din încurcătură, deșteptul nu intră.







.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!