poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1262 .



Gânduri(XIV)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-09-26  |     | 



. Grija permanentă a existenței: ridicarea prostiei la rang de inteligență.

. Minciunii îi descoperim sensul doar în adeverire.

. Se fură luminilor stelele, umbrelor copacii, aripei zborul; și nimeni nu acuză.

. Proverb vechi: "Interesul poartă fesul"; același reactualizat: "Interesul poartă stresul".

. Înainte vreme, o palmă primită de la o femeie însemna ură; două palme, răzbunare; trei palme, iubire. Astăzi: o palmă înseamnă nimic sau divorț.

. De voie sau din nevoie, unii oameni se metamorfozează în pești; tac pe dolari cash.

. Nicăieri nu există membri ai unui singur partid; și asta nu din pricina mentalității.

. Chestiune veche, însă de mare actualitate: bacșișul- factor permanent economic.

. Dintre bogăție, slavă și înțelepciune aș alege bogăția și slava.
( Fiecare își dorește ce n-are).
Iar dacă aș alege acestea, n-aș fi nici măcar înțelept.

. Cel mai greu lucru este să înveți că trebuie să uiți.

. Dacă vrei să fii „tratat”, când medicul te întreabă „ce ai” deschide-ți coperțile.

. O minte de politician face cât două minți obișnuite, iar o minte sănătoasă face cât două minți de politician.

. Trupul femeii valorează cât un județ; sufletul județului valorează cât un bărbat.

. Idioțenie: stare de fericire în care intră „homo sapiens” prin absența complementarității.

. Nu fumezi, nu consumi alcool, nu mergi la femei. Atunci de ce mai trăiești?! se miră prostul.
- De prost, răspunde înțeleptul.

. Azi, niciun copil nu mai seamănă cu părinții lui; seamănă singuri.

. Aș vrea să-l văd pe diavol făcând pe sine.

. Când cheltuiești mai mult decât câștigi, îți strici echilibrul stabil prin indiferență.

. Culmea cochetăriei: să-ți depilezi părul până la floarea de lotus.

. Ca să câștigați în plan intelectual, renunțați la mâncare; mintea devine mai acerbă și, în plus, vă puteți permite.

. Un progres virtual: să ridici un zgârie-nori de sus în jos; după care te zgârii pe față.

. Progresul este o farsă în regresie.

. Dușmanul dușmanului meu îmi este prieten; coaliția între mine și primul în guvernare se numește compromis politic.

. O nouă descoperire în domeniul medical: vaccinul contra nesimțirii. Din păcate nu poate fi aplicat porcilor, întrucât ei se-îmbolnăvesc de trichineloză.

. A cunoaște un om din hârtii e ca și când ai cunoaște efectul unui fenomen ignorând cauza. Mai grav e că dosarele se întocmesc cu dosare și se judecă fără dosare.

. Nu există ființă norocită; poate doar orientată.

. Cei mai lăudați oameni niciodată nu sunt înțelepții, ci acei care dețin puterea.

. Adevărul poate fi impus și cu forța, dacă vrea Dumnezeu.

. Când toți oamenii vor gândi la fel, va începe apocalipsa.

. Adevărul: minciuna pre minciună călcând.

. L-au lăsat în apele lui și s-au tulburat.

. Ca să arate că poate, duce gura la lingură.

. A acuzat-o de plagiat; și-a scris cartea citind în ochii lui.

. Când voi ști atâtea lucruri despre mine câte știu dușmanii, atunci pretind că mă cunosc.

. Se plânge în schimbul de noapte că are insomnii în schimbul de zi.

. Chiar și știrbul are un dinte în plus.

. Pentru a evidenția efortul depus își suflecă mânecile până la coate.

. Ascultă sfatul meu: Fă ce știi, nu asculta de nimeni!

. În zadar deschide gura dacă are limba legată.

. Se spun atâtea vorbe la adresa mea, iar eu nu sunt decât un biet flotant.

. Cel mai lesne mod de a rezolva o problemă este acela de a o pasa.

. Dacă unora le iei prostia, e riscant deopotrivă.

. Noroc se cheamă atunci când, în urma unei mașini, se ridică nu doar colbul, ci și pietonul.

. Mă apuc de făcut decrete; imposibil să nu mă salveze vreo tâlhărie.

. La ce bun s-o întrebe cum o cheamă? Oricum va purta însemnele lui.

. Cum vine asta, capul să îndrume capul?!














.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!