poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1319 .



Gânduri(XI)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-09-01  |     | 



. Atâta timp cât mai există oameni perfectibili, echilibrul în lume e asigurat.

. Luată în derâdere, viața începe să capete sens.

. Oamenii fac poezie atunci când iubesc; ceea ce dovedește lipsa lor de fantezie.

. Când surprinzi lupul la stână, nu-l alunga; lămurește oile să stea liniștite, că n-au să pățească nimic; așa vei ajunge un apreciat ideolog.

. Când li se urâște cu binele, șarpele scoate capul la drumul mare și cetățeanul intră în politică.

. Decât incoerent în vorbire, mai degrabă coerent în tăcere.

. În politică intri încrezător, din ea ieși încrezut.

. Idealurile îi îngrădesc omului libertatea, lipsa lor îl debusolează.

. Speranța; drog electoral.

. Oamenii valoroși trec neobservați prin viață, doar câte o greșeală proprie îi mai scoate în evidență.

. Omul: animalul care-și bate joc de condiția lui.

. Înțeleptul cu carte e citit, cel fără carte e citat.

. Scriitorii anonimi dau producții geniale; cei consacrați fură de la aceștia.

. Incompetența: fața ascunsă a celebrității.

. Diplomele ne aduc lauri, nu învățătură.

. Diferența dintre radio și televizor e de nuanță politică: la deschiderea radioului poți auzi un „țăcănit”, pe când la deschiderea televizorului, îl poți și vedea.

. Un yoghin se odihnește, în patru ore, cât un om obișnuit în opt: sugerăm parlamentarilor să practice yoga în timpul ședințelor.

. Culmea nefericirii: să ai parte de atât de multă fericire, încât să înnebunești.

. O mașină de lux n-are relevanță în absența ifoselor de șofer.

. Munca a făcut din animalul sălbatic om, iar din om, animal domestic.

. Rar întâlnim un om absolut prost, pentru că noi îl considerăm deștept și pe acela care nu e îndeajuns de prost.

. Raportat la existența sa trecătoare, omul se bucură de împlinirea în nimicuri.

. Omul s-ar cuveni să moară după ce își încheie opera; astfel, leneșii ar ajunge nemuritori.

. Când cheltuielile îți depășesc posibilitățile, ți-ai stricat echilibrul în dragoste.

. Abilitatea: a doua treaptă a ierarhiei, prima treaptă fiind pupatul în fund.

. Un bătrân dă în mintea copiilor, nu când sare în curtea vecinului să fure fructe, ci când sare să-i fure muierea.

. Ca urmare a reformei, în agricultură se obțin producții înalte, sigure și permanente: bălării în care se pitește țăranul.

. Sunt atât de optimist, încât nu-mi vine să cred că o să mor vreodată!

. Numai prin muncă susținută poți deveni robot desăvârșit.

. Ca să desparți doi oameni, apropie-i și lasă-i să trăiască împreună.

. O emisiune de cultură n-o putem considera reușită dacât dacă invitații se scuipă și se înjură reciproc.

. Datoriile tale față de tine nu sunt mai puțin importante decât cele care le au alții față de tine.

. Cu cât doi oameni se cunosc mai bine unul pe celălalt, cu atât fiecare se depărtează de sine.

. Pot să mor liniștit, că locul de veci îl cumpăr eu și altădată.

. Nu prevenim bolile prin înmulțirea medicilor, cum nu înlăturăm moartea prin împușcarea popilor.

. Bordeiul, ca și castelul, la fel de bine pot simboliza mizeria morală.

. Un dram de inconștiență îți poate aduce o fărâmă de fericire; multă inconștiență, doar nefericire.

. Prin actele noastre de caritate, arătăm lumii cât e ea de nedreaptă.

. Noi murim, nedreptatea rămâne; asta-i dreptate?!

. Nu contează cine ești, ci pe cine cunoști.

. Când e să facă un bine, omul cumpănește îndelung dacă să-l facă; atunci când e să facă un rău, cumpănește îndelung cui anume să-l facă.

. Oamenii pot viețui împreună, atâta vreme cât fiecare trăiește singur.

. Dăm dovadă de severitate față de copiii altora, de indulgență față de copiii noștri și de răsfăț față de copiii din noi.

. Când vreau să fiu singur, ascund musafirilor vinul.

. Cel ce înșală pe alții e un netrebnic, cel ce se înșală pe sine e un sinucigaș.

. Beneficiari ai laudelor proprii nu putem fi decât noi, dar și cei mai de temut dușmani ai noștri.

. Pentru cei vanitoși, lingușeala e ca zahărul pentru diabetici; adică mortală.

. Sărăcia și mizeria ne conduc la cimitir, după ce lenea ne-a săpat groapa.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!