poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1218 .



Gânduri(X)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-08-29  |     | 



. O operă genială n-ar putea fi decât ceea ce aș putea realiza eu.

. Până când s-a deprins să tacă, un înțelept a ținut o piatră în gură timp de trei ani; unei femei nu i-ar ajunge nici o viață.

. În realitate există doar câțiva oameni politici, clonați însă în număr exasperant de mare.

. Exemplu de dialog social: reprezentanții se întâlnesc periodic cu reprezentantul- reprezentantului.

. Drumul spre prăpastie este presărat cu prețuri ridicate și mărfuri proaste.

. Învățătura nu e râie să se ia și nici scai să se agațe de tine.

. Cu cât ești mai avut, cu atât lipsurile se înmulțesc.

. Legea nu a ajuns, încă, să aibă puterea banului.

. Moartea celorlalți ni se pare un fenomen natural, banala noastră gripă, tragedie universală.

. A-ți lua câine de rasă înseamnă a-ți cumpăra titlu de nobil.

. Ca să ai un obraz neobișnuit de subțire, trebuie să fi avut un obraz inimaginabil de gros.

. Să fiu deștept îmi doresc până la prostie.

. Nimeni nu e ticălos din naștere; toți au predispoziție.

. Dacă i-a udat grădina, el crede că ploaia și-a încheiat rostul pe pământ.

. E hotărât să se schimbe:
- Recunosc, sunt porc, dar începând de mâine nu voi mai fi măgar!

. Schimb reciproc avantajos: eu îi dau iubirea, ea îmi dă papucii.

. Prin progres genetic, nici un copil nu mai seamănă cu părinții; absolut toți copiii le sunt net superiori.

. Pentru a-și câștiga adepți, diavolul făurește zilnic cuiburi pentru rândunici.

. Și totuși, băutura preferată a pisicii este laptele, nu ceaiul de coada șoricelului.

. Otrăvurile pentru șobolani și șoareci iau locul pisicilor: pe scurt, crește fondul de șomaj.

. Când crezi în Dumnezeu, moartea-i mai ușoară, viața e mai grea.

. Omul lipsit de simțul umorului este ca un organism deficitar imunologic.

. Nebunii nu au drept de vot; în schimb, societatea le conferă dreptul de a fi aleși.

. Îngerii ne privesc din ceruri și ne ocrotesc; din păcate, îngerii sunt din ce în ce mai rari, iar cerul ( din cauza poluării) e din ce în ce mai întunecat.

. Pe patul de moarte, ne bucurăm de atenția pe care cei apropiați nu ne-au acordat-o o viață întreagă.

. Bălmăjeala: o formă de odihnă activă a gurii.

. Mulți se prăbușesc sub greutatea ideilor, puțini se ridică.

. Hotărârile judecătorești sunt: în numele legii și în numele judecătorilor.

. Numai oamenii inteligenți pot susține, în cunoștință de cauză, prostia.

. Crearea omului dovedește predispoziția naturii către glumă.

. Știința este o cale mai subtilă prin care omul ajunge la rătăcire.

. Funcția nu poate fi deținută pe viață; nici măcar ca soț nu ești ales pe viață.

. Biserica e o instituție mai serioasă decât guvernul; îți dă măcar speranța în viața de apoi.

. Când i-a fost mai greu, românul și-a păstrat umorul; când va fi ușor, nu va muri de râs; au grijă ei, cârmuitorii!

. Psihiatrii: marii nefericiți ai acestei lumi sănătoase!

. În ideea că suferința naște înțelepciune, nătărăii cu hemoroizi se consideră mari înțelepți.

. Nu povara ideilor duce la disperare, ci caracterul obsesiv al uneia: iar ajung hoții la guvernare.

. Calea de salvare a omenirii este una singură: aceea la care nici nu gândim.

. Două naturi inteligente nu pot conviețui; doi proști, da.

. Pentru toate păcatele mele, ochi-mi sunt de vină; și încă ceva.

. Eu nu mai zic nimic. Dar gândesc.

. Cu medicamente m-am vindecat în șapte zile. Altfel, ar fi durat o săptămână.

. Gura mutului adevăr grăiește!

. Se respectă și singur, dacă nu e respectat.

. E aprig la vorbă; când e cazul.

. Și câinele latră, dar nu e avansat.

. În nădejdea pisicii, nu-ți aduce șoareci în casă.

. Sfatul medicului: În caz de nevroză luați o pastilă, țineți-o în mână până vă calmați, după care v-o puteți administra.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!