poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1386 .



Gânduri(IV)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-07-29  |     | 



. Cenzura îți oferă libertatea de a spune orice, mai puțin adevărul.

. Numai un mare prost poate considera că toți ceilalți sunt proști.

. N-ar fi rău dacă, fie și din snobism, proștii ar promova ideile deștepte.

. Bine că nu există bărbatul desăvârșit, și-așa femeile se plictisesc de moarte.

. Emanciparea cu tot dinadinsul este, pentru oricine, un act de despuiere în public.

. Într-o societate bazată pe lenevie, se acordă cele mai multe diplome de merit.

. Prin săpături tot mai adânci, ajungem la suprafață.

. La baza fericirii mele stau toate poftele pe care mi le-am refuzat.

. Pentru unii lumea-i finită, pentru alții, limitată.

. Mușcătura omului e mai rea decât a animalului; drept pentru care și animalul poate fi considerat om?!

. Timpul nu le permite oamenilor de știință să facă politică și nici oamenilor politici să devină deștepți.

. În domeniul nostru de specialitate suntem competenți; în celelate domenii, suntem cei mai competenți.

. Să fii bun cu toată lumea e un scop în sine; să fii bun cu tine însuți e un privilegiu.

. Când întâlnești partenerul cu care să poți râde chiar și după căsătorie, riști să îmbătrânești alături de el.

. Odată ajuns la cauza lucrurilor nu te opri; mergi la cauza cauzelor, că oricum nu înțelegi nimic.

. Flecăreală:
formă de exprimare a unui creier în timp ce se odihnește.

. Are semnificație ceea ce nu ai făcut în viață, nu ce ai mimat.

. Numai cei nevoiași îi ajută pe cei mai nevoiași; cei bogați, doar pe cei și mai bogați.

. Nu suntem prieteni fiindcă ne ajutăm, ci pentru că ne irosim timpul împreună.

. Evită extremele intervalului, așa că evoluează între minus infinit și plus infinit.

. Cei care fac mare caz de experiența proprie sunt tocmai amnezicii.

. E un tip echilibrat: întotdeauna mănâncă pentru a bea și bea ca să mănânce.

. Nu există modalități simple de a câștiga bani, ci numai de a cheltui.

. Multor oameni le lipsește mintea, iar la cei care o au, mintea merge fără dânșii.

. Nu torsul pe sobă justifică existența pisicii, nici statul în coadă, ci numărul de șoareci la care ea visează.

. Cei care ne forțează să muncim, fără să vrea ne fac un bine: ne disciplinează; dar și un rău: ne sporesc șansele pentru avansare.

. Viața o cântărim în ani, o prețuim în zile și o irosim în clipe.

. Unii se tund la zero în speranța că nu vor mai fi grei de cap.

. În zbaterea pentru existență, urmezi gândurile altora; în afara ei, pe ale tale.

. Proștii trec prin viață pășind sfios, mintoșii, călcându-se pe bătături.

. Prostul are dreptate din greșeală, deșteptul, din întâmplare.

. Și proștii se perfecționează: din proști în mari proști; dar și degenerează: din proști în mai puțin proști; adică în deștepți.

. Nu mă supăr că-mi spui „tu”, dar nu-l rosti ca și când m-aș cunoaște.

. Într-o lume fără proști, nu poți face pe deșteptul.

. Femeia învăluită în mister este cea mai dorită, numai că ea nu poate trăi cu gânduri ascunse.

. Prietenia nu se naște cu forcepsul și nici nu crește la incubator.

. Leneșul e ca o plantă care vegetează dar nu face flori.

. La fel de hotărât în viață este cel care știe ce vrea cât și acela care știe ce nu vrea.

. Prostie: bumerang.

. Dacă prostia ar cere să fie hrănită, mulți ar fi săraci lipiți pământului.

. Efectele prostiei ar fi cu mult atenuate, dacă-ar putea fi lăsată acasă.

. Postia n-o iartă nici Dumnezeu.

. Una e să fii un om și jumătate și alta e să fii un prost și jumătate.

. Dacă prostia ar avea căutare, toți nerozii s-ar căsători din interes.

. Prostia poate fi dusă mai ușor de unul singur decât în doi.

. Chiar rostită în șoaptă, prostia vatămă urechea.

. Prostiei când i se dă un caracter oficial devine act legitim.

. Când prostul este ascultat, se și vede lider.

. Prostia e o vocație; dovadă că prea mulți au înclinații.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!