poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1419 .



Cronică nocturnă … de filme
personale [ ]
– noblesse oblige! –

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2010-07-23  |     | 



*
Să zicem că-i cald. Rău de tot!*
Dacă nu se vede căldura, apăi să știți că ea se simte prin pori și prin toată ființa: ancestral, vital, colectiv și individual, organic, sufletește, mintal, ba ... chiar și filosoficisticestic vorbind.
Imediat vă transpun în atmosfera cu pricina. O clipă! Stați așa, că vă pun filmele, la vedere, și vă induc atmosfera acceptabilă:
“Însă, noaptea pe răcoare,
omul vede filme “care”

ba-i un “The sorcer's appendice”-n mișcare,
ori un “Tropic thunder” oarecare.

**
De-ai dracului ce sunt, americanii omorâră tot: Merlinul, Masa rotundă, Cavaslerismul, Caii, Orice!, până la urmă și pe “Totul” îl făcură praf și pulbere. Îți vine să pui mâna pe puștoaice și pe puști, apoi pe săbii și cuțite, ca să faci și tu o ordine-n viața asta de cartoon network-ian și disneyland-ian curent – altminteri, vom trăi cu sentimentul și convingerea că suntem niște împuțiți transpirați, niște irecuperabili noctambuli (lipsiți de onoare, nu de altceva!), ce se uită la filme cu indici de interdicție scăzuți, fără a apela la pilotajul parental obligatoriu.
Noroc cu Nick Cage, cel cu plete, barbă și mustăți, cu Monica Bellucci, cu Teresa Palmer (care-i blondă și frumoasăăă!, din pricina unei modificări genetice, dacă e să ne luăm după spusele cercetătorilor științifici devotați), și cu regizorul, scenaristul, producătorul (ii!?) și cu toate celelalte cutre ce ne pretind să recuperăm istoria din semiologia New York City-ului zilelor noastre.
Strănutai, eu: shit, shit, shit!, sperând să n-ajungă supliciul lu' Baba Novac pe mâna ăstora de la Holliwood, că eu unul mă fac Mic (din cărnuri tocat-amestecate!), și mă pun singur pe grătar, în fața blocului lor, care-i Casa Albă; asta sub privirile stupefiate ale ferestristelor americance trecute de vârsta maturității absolute.

***
Ei, pentru “Tropic thunder”**, eu voi sesiza Președintele USA-ului, adică pe Barack Hussein Obama, astfel încât să facă bine și să interzică filmul ăsta, care aduce mari deservicii celei mai mari puteri a lumii.
Personal, am făcut pe mine de râs, așa că sunt hotărât să cer daunele cuvenite Administrației americane.
E intolerabil așa ceva!


Note:
* evidențele-mi spun că poate fi mai rău decât ce-am spus eu că-i “tot”
** înainte de a viziona acest film, trebuie să vă puneți: “pamperși pentru făcutul pe voi de râs”.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!