poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 912 .



Numai asa vei atinge steaua iubiri
personale [ Proverbe si Citate ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [costydinpielesty ]

2010-07-21  |     | 




Numai asa vei atinge steaua iubiri



Buna, scuza-ma din nou ca te deranjez dar vreau sa iti scriu cateva paragrafe care dovedesc ca pentru a merge bine o relatie trebuie sa iubesti in primul rand si vei vedea restul daca citesti, nu zic eu ca acum m-am facut mare cititor dar in aceste paragrafe sunt definite cateva din momentele cheie ale unei relatii si practicale de acum inainte daca cu mine nu ai reusit.
‘’ Daca atat tu, cat si partenerul, va puteti ierta unul altuia greselile si puteti restabili increderea unul in celalalt, atunci puteti atinge o iubire mai profunda si intimitatea voastra se perfectioneaza. Aceasta este piatra de incercare a unei relatii. Dar,ceea ce oamenii nu par dispusi sa faca, este sa practice iertarea impreuna. Si acesta este motivul pt care atat de multe relatii se destrama.Iertarea este cheia succesului in fiecare relatie. Pe de alta parte, daca nu sunteti dispusi sa va iertati reciproc, atunci nimic din ceea ce incercati sa faceti nu va functiona. Daca decizi sa parasesti o relatie, pentru ca nu esti dispus sa ierti, ce te face sa crezi ca poti reusi in alta?
Indiferent cat de bine sau rau ti-ai ales perechea, practicarea iertarii este absolute necesara, ea este cheia catre fericirea suprema – atat a ta, cat si a partenerului tau.
Prin practicarea iertarii, oamenii imperfecti devin intregi si relatiile distruse sunt vindicate si intarite.
V-ati abatut déjà din drum. E timpul sa te opresti, sa respire adanc, sa faci un pas inapoi si sa privesti ce se intampla. Pune-ti intrebarea: ‘’ Cum de ne-am distantat? Ce fel de frica imi apare in fata? Ce anume doresc eu sa fie respectat - si nu consider ca este respectat in acest caz? “
Nu da vina pe tine sau pe cealalta persoana. Nu incerca sa ai dreptate, sau sa consideri ca cealalta persoana greseste. INTELEGETI SI CONVENITI IMPREUNA CA ACEASTA SEPARARE NU POATE FI DEPASITA, ATAT TIMP CAT UNUL, SAU AMANDOI, AVETI O STARE DE FRICA. Fa- ti un timp si clarifica-ti singur de ce anume te temi, ce simti ca ai nevoie sa aperi, de ce anume esti suparat sau manios. Si incearca sa percepi ce cuvinte de asigurare sau ce afirmati ai vrea sa auzi de la partenerul tau. Apoi, atunci cand amandoi sunteti calmi, cereti pe rand, unul celuilalt, confirmarea dorita.
Opreste-te doar si spune: ‘’ Ma duc sa fac o plimbare. Ma voi intoarce, atunci cand voi intelege mai bine ce se petrece in minte. Vreau sa vorbesc cu tine cand ma simt bine - nu cand ma simt ranit sau furios.’’ INTELEGE CA NU DORESTI NIMIC DE LA PARTENERUL TAU,DECAT SA TE ASIGURE CA TE IUBESTE SI DORESTE SA FIE CU TINE. Asculta ce vrea partenerul tau de la tine si adut-ti aminte ca, intotdeauna, el are nevoie sa se simta iubit si acceptat de tine— oricare ar fi modul in care–ti cere sa-i dovedesti acest lucru.
SIMTINDU-TE IUBIT DE CELALALT SI DORIND SA PASTREZI IUBIREA,NU AI MAI ADOPTA O POZITIE RIGIDA, ATUNCI CAND APAR NEINTELEGERI. IN SCHIMB,ATI CAUTA IMPREUNA CAI PRIN CARE SA OBTINETI, ‘’’’AMANDOI’’’’,NU CU AJTORUL ALTORA,CEEA CE DORITI SI SA VA ACCEPTATI RECIPROC -- LUCRU ATAT DE IMPORTANT PENTRU VOI.
Atunci cand, intr-o relatie,exista iubire, intrebarea este intotdeauna:’’ Ce vom face ‘’noi’’? si nu ‘’Ce voi face eu?” Intrucat amandoi partenerii doresc ceea ce e mai bun pentru acea relatie,ei raman conectati la iubire. SCUZA-MA DAR DACA CITESTI CU ATANTIE INTELEGI CE AI GRESIT SI UNDE,CA IUBIREA CASTIGA DACA IERTI SI IUBESTI, NU SA FI INFLUENTAT DE ALTI.

IARTA-MA IARTA-MA IARTA-MA ,

NU TE VOI MAI DERANJA.. TE ROG SA –MI DAI POZELE TE ROG FRUMOS, DACA MAI IUBIT VREODATA MI-LE VEI DA, DAR CUM TU NU MAI IUBIT SIGUR NU MI-LE VEI DA. MAI GANDESTE-TE CE SA INTAMPLAT IN VIATA TA, SI CINE TE A AJUTAT SA DISTRUGA O RELATIE BAGANDU-TI ALTA IN SUFLET A VRUT SA DOVEDEASCA CA A REUSIT SA MA DISTRUGA PE MINE CA NU MA ACCEPTA SI POATE MAI TARZIU VEI AVEA DE SUFERIT.

PA PA SPER SA NU MAI AM CU CE DERANJA.
SI MAI ANALIZEAZA SITUATIA, CITIND CE AU SPUS ALTI SI AU IN MARE PARTE DREPTATE.
TE PUP.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!