poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1322 .



Gânduri(III)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-07-18  |     | 



. Rătăcim în viață ca și în filozofie: până ajungem nicăieri.

. Purul adevăr este orice minciună, cu condiția să fie citită în ziar.

. Viața ține de rost, de sens, de filozofare; altfel spus, de adevărul din pahar.

. Moartea e o simplă modalitate de a duce mai departe un lucru început, care este viața.

. Dacă vrei să crești în ochii cuiva, lasă-l sărac.

. O târfă din parcare e demnă de dispreț; nu și una luată de nevastă, cu primar și popă.

. Uităm durerile îndurate spre a putea suporta altele.

. Omul trebuie să vadă durerea nu doar să o simtă.

. Un medic cu reputație este acela care reușește să-i mențină în viață pe toți pacienții pe care i-a îmbolnăvit prin medicația ce le-a prescris-o.

. Moartea e un cadou pe care nu ni-l dorim dar pe care îl primim necondiționat la naștere.

. Fără ură ar fi plictiseală, fără iubire ar fi haos.

. Politica:
manipulare subtilă a gândirii celor care nu gândesc.

. Viața e un vis a cărui vrajă ne ține captivi în trup.

. Ura! Mi-am amintit cum îl chema pe interlocutor; cred că e primul semn de întinerire.

. Dacă înțelegi geniul omului, ajungi să înțelegi și vidul din capul omului.

. Creator:
un bărbat în chinurile facerii.

. Dacă îl vezi pe unul că poate să zâmbească nu înseamnă că l-a salutat speranța.

. Cu cavalerii lupți ca un cavaler, cu proștii însă nu lupți ca un prost.

. Furiosul este temerar preț de o clipă; curajosul, preț de fiecare clipă.

. Fricosul nu este un om lipsit de curaj; el doar prevede un pericol cu o clipă înaintea celorlalți.

. Omul nu vorbește singur; el numai răspunde gândurilor sale.

. Oaspeți:
Cobai pe care se testează o nouă rețetă culinară, sugerată de o bună prietenă.

. Binefăcătorul sincer își face din plin datoria, conștient că nimeni nu-i va purta recunoștință.

. Omul e încă departe de ceea ce ar putea să fie: un monstru.

. De obicei găsești ceea ce nu cauți sau ceea ce caută alții.

. Tot încerc să fiu ceea ce n-am putut fi vreodată și ajung să fiu ceea ce am mai fost.

. Nebunul nu se ia în serios pe sine; el nu-și pune mintea cu toți nebunii.

. Să cugeți comportă și un risc: acela de a înțelege că e în zadar.

. Devorator de clipe, Timpul.

. Pentru unii, gândirea este pierdere de vreme; pentru alții, câștig din pierdere.

. Unii fug de timp; alții fug: în timp, la timp, din timp.

. În democrație suntem liberi ca păsările cerului: la cârâit.

. Palma întinsă cere pomană; mâna strânsă pumn cere ospețe.

. Omul de acțiune trăiește în lumea faptelor; idealistul, în lumea (dez)amăgirilor.

. Uneori creația se răzbună dur pe creator: atunci când opera se vinde și totuși autorul moare de foame.

. Nesimțirea nu are limite; în schimb, buna-cuviință este limitată.

. Soarta îl ia de mână pe imprudent și-l trece strada.

. Mulți se agață de sticlă în speranța de a deveni lucizi.

. Modestia:
mamă de oameni adevărați.

. Altruist se cheamă acela care e gata oricând să-și asume responsabilitățile altora, rareori pe ale sale.

. Un soț îngăduitor prin definiție, lasă toate problemele casei în grija soției.

. Curiozitatea:
acel profesor care ne face să învățăm, în pofida dezinteresului pentru carte.

. Destinul când vrea să piardă pe cineva îi scoate în cale un îndrumător.

. Răul poartă în el și gena autodistrugerii sale.

. Fericire:
rezultatul autosugestiei unui om nenorocit dar optimist.

. Acolo unde se așază omul rău, Dumnezeu nu-și așază nici iurta.

. Plânsul e o manifestare de încurajare: ne plângem pe noi înșine, îmbărbătându-ne astfel.

. Inteligența e incompatibilă cu genul feminin, spun bărbații roși de invidie.

. Șansa:
pe deștept îl ambiționează, pe nătărău îl ține în brațe.

. Se spune că râsul este curativ. Da, zic eu, cu condiția să râzi de tine.

. Dacă ne-o cere interesul, putem fi de o bunătate rară.

. Învățații pot fi înșelați uneori; ignoranții se înșală singuri.

. Cu cât ai mai multe rude în funcții înalte, cu atât constați că ești mai competent.

. Toată lumea vrea să publice o carte. Puțini însă și scriu.

. Binecuvântați fie oaspeții cei grăbiți!

. Înaintașii fac istoria; urmașii o rescriu.

. Þara nu ne-o alegem, ne-o dă Domnul; parlamentul ni-l alegem, cum dă Domnul!

. Cruzimea l-a definit pe omul primitiv iar bunătatea rămâne dezideratul omului modern.

. Vârstnicilor le lăcrămează ochii, amărâților, sufletul.

. Dacă pe toți care se cred personalități i-am considera ca atare, ar însemna să salutăm mai des o personalitate decât un om.

. Ateii își doresc fericirea de aici; credincioșii, fericirea de dincolo dar cât mai târziu posibil.

. Toți oamenii care tac spun numai lucruri interesante.

. Banii scot răul la suprafață, lipsa lor îl perpetuează.

. Omul e pedepsit de Dumnezeu, o dată la naștere și ori de câte ori e salvat de la moarte.

. Ajungi ceea ce visezi să fii doar dacă ești un visător.

. Insistența de a te apropia de oameni, iată calea cea mai sigură de a te trezi izolat.

. Actul nașterii este o formă de transfer dintr-o închisoare temporară în alta definitivă.

. Un bun orator convinge, chiar dacă stropește cu salivă în jur.

. Zilele sunt prețuite; clipele, neprețuite.














.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!