poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4026 .



Agoniștii au ocupat podul
personale [ ]
(câteva rezultate de la „Podul Minciunilor”)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rodean ]

2010-06-11  |     | 



Fiind unul din cei 7 membri ai juriului, am cerut aprobarea organizatorilor (și am obținut-o) să postez pe acest site o scurtă informare despre Festivalul Național de Umor Cazon „Podul Minciunilor”, ediția a XX-a, desfășurat la Sibiu în această săptămână.

Această manifestare a fost organizată de către structurile din Ministerul Apărării care răspund de tradițiile militare și de cultură și de Cercul Militar din Sibiu, fiind destinată în primul rând cercurilor militare din întreaga țară și instituțiilor militare de învățământ din Ministerul Apărării și din Ministerul Administrației și Internelor. Totuși, la secțiunea de creație, la subsecțiunile de epigramă și de literatură umoristică, s-au primit concurenți indiferent de proveniența lor, în acest sens, cluburile (cenaclurile) de epigramă (umoriști) fiind anunțate despre regulamentul concursului.

La spectacolul final au fost invitați să evolueze pe scenă doar câștigătorii secțiunii de interpretare.

Nu o să dau detalii despre secțiunea de interpretare, la care am urmărit și evaluat 35 de formații (grupuri, sau interpreți individuali), nici despre subsecțiunile de creație care s-au referit la videoclipuri, fotografii și desene umoristice, mă voi referi la concurs doar în părțile care interesează direct pe membrii „Agonia”.

Rezultatele concursului de epigrame:
- premiul I – Vasile Vajoga, Iași;
- premiul II – Vasile Larco, Iași;
- premiul III – Ion M. Ruse, Săcele, Constanța;
- mențiune – Grigore Marian Dobreanu, Târgu Jiu.

Rezultatele concursului de literatură umoristică:
- premiul I – Petru-Ioan Gârda, Cluj-Napoca;
- premiul II – Tincuța Horonceanu-Bernevic, Bacău;
- premiul III – Mișu Slătculescu, Caracal;
- mențiune – Florin Alexandru, Făgăraș.

S-a mai acordat un premiu special al juriului pentru Ananie Gagniuc din Constanța.

După cum se observă cu ușurință, între câștigători se numără 4 membri „Agonia”, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Felicitări Nelu Gârda, Tincuța, Ioan Ruse, Grig și vă invit să postați textele cu care ați participat!

Am înțeles că toți participanții vor primi prin poștă diplome, iar câștigătorii premiilor întâi plachete.

Deoarece nu am avut atribuții nici în organizarea acestul festival, nici în finalizarea lui, cred că nu merit nici laude, dar nici critici pentru unele eventuale disfuncționalități de până acum sau ulterioare; am făcut doar o scurtă informare, convins fiind că este utilă, în primul rând pentru cei care au participat, dar și pentru toți vizitatorii site-ului.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!