poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 886 .



Iubiți Frați români... cum văd eu lumea ?
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Crezantema ]

2010-05-19  |     | 



Iubiți Frați români... cum văd eu lumea ? Trăim evenimente apocaliptice și nu știm precis până când... și unde vom ajunge, la ce capăt de drum sau pe malul cărei prăpastii.
Pe ecranul tv. citim : « Datori pe viață » « Disperați de sărăcie » etc., etc.,

Protestăm... Împotriva cui?...

Incă un motiv să apelem la Scriptură : « Din nou diavolul L-a dus (pe Iisus) pe un munte foarte înalt și I-a arătat împărățiile lumii și slava lor.
Și I-a zis Lui : Acestea toate Þi le voi da Þie, dacă vei cădea înaintea mea și Te vei închina mie. » (Matei 4 ; 8,9)
Bineînțeles că Iisus L-a mustrat, certându-l să piară, că numai unuia Domn și Dumnezeu trebuie să te închini și să-l slujești.
Noi, însă, am primit și am râvnit slava și strălucirile acestui pământ.
Încă de copil auzeam o poveste de la Părinții și Străbunii mei care se aseamănă foarte mult cu poveștile de actualitate :
A fost odată o țară bogată cu oameni fericiți și sănătoși, dar nu mulțumeau lui Dumnezeu pentru asta. A murit Împăratul care era bun, blând și foarte înțelept. Nu știau la ce se așteaptă ! Încrezători într-un viitor tot atât de fericit, au așezat pe tron un alt Împărat. Evident că Dumnezeu o fi zis : « Copiii Mei, mai sunt și Eu pe aici, M-ați ignorat, M-ați neglijat într-atât, că pentru voi nici nu exist ?!!... »
În curând oamenii au simțit lipsa celuilalt Împărat. Au venit asupra lor legi foarte aspre, fiind obligați să se supună. Punându-și nădejdea în propriile forțe, bătrânii țării au protestat, hotărând : « Nu dovedește înțelepciune, să-l omorâm. » L-au omorât, dar a urcat pe tron un alt Împărat și mai rău, l-au omorât și pe acesta. Al treilea Împărat, incredibil, și acesta momit, suit pe acel munte, a gustat din plăcerile și slava anticristului. deși a promis « Veți trăi bine »... Și mai crud, triumfând ateismul, incultura, dezmățul, produce și mai mare haos în țară, cu măsuri de austeritate și programe dure, sacrificând fără milă, liniștea si sănătatea cetățenilor, a întregului popor.
Poporul, dezamăgit, abia acum înțelege dovada faptelor sale : « Nu, și-au zis de data aceasta, nu-l mai omorâm pe Împărat, ci vom omorî patimile care ne stăpânesc pe noi. Nu mai avem sprijinul lui Dumnezeu, nu mai avem Protecție Divină ! Dumnezeu, printr-un « Sfânt Legământ » ne-a dezvăluit un plan de viitor, o șansă să fim iertați și primiți în sânul Tatălui, ca cei mai iubiți fii ai pământului, însă noi inadmisibil, am mers tot după slava și plăcerile noastre pământești . Ne-a dat Mesajul : « Ieșiți din întunericul fărădelegilor acestei lumi », dar am refuzat, călcând peste Cuvăntul Său... « Voia Sa » era ca noi, oamenii acestui popor să manifeste o voință de fier, a propăși spre un urcuș duhovnicesc, spre o schimbare spirituală, renunțând definitiv la progresul înșelător al acestui veac.
Și am auzit un glas din cer,
zicând: Ieșiți din ea, poporul Meu,
ca să nu vă faceți părtași la
păcatele sortite ei și să nu fiți loviți
de pedepsele sortite ei ”.
(Apoc. 18; 4, 5)
Oare, ne va fi și mai rău de atât, ne va lovi pedepsele sortite ei, sau... ?!!

Comentariu publicat pe Rețeaua Literară, de druncea enache(emil)

Dragii mei, prevăd un viitor luminos țării mele.
In discoteci, fetele vor dansa goale, aceasta vinde, caci toți tinerii frustați vor veni acolo. Baieții vor practica o masturbare în direct, asta se va cere. La televiziuni, se vor prezenta știrile de către fete siliconate goale, barbații se vor deda și ei la alte trăznăi, pentru variația vieții. Literații vor scrie doar literatură pornografică, pentru că se caută. Vor fi mulți fericiți, vor fi literați premiați de Uniuni Naționale și Internaționale, unii vor lua premiul Nobel pentru pornografie. Cineva o să țină scorul, până când toți vor fi într-o singură parte. Aceasta se va întâmpla, precis. Moșii ca mine nu vor avea loc, pentru că frumusețea în care au crezut e pe ducă. Nu cred că oamenii se vor animaliza în masă, sunt sigur că în Univers, cantitatea de inteligență e constantă... cantitatea deviațiilor la fel, numai zgomotul în jurul deviantelor îi va mai speria pe unii mai slabi de inimă. Frumusețea nu va disparea niciodată, pentru că e divină în toate cele de pe Terra, iar oamenii vor rămâne OAMENI!

Domnule druncea enache (emil),
puțini vom mai ramâne oamneni, mulți ne vom îndobitocii. Și dacă vom semăna cu animalele, și ne vom alătura lor, Dumnezeu ne va trece la frunză sau la iarbă, hrana care ne va mai ramane, dacă se va indura Dumnezeu sa ne-o mai lase si pe aceea.
Să ne ferească Sfântul !


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!