poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 998 .



Nu, Domnule Paler, nu avem timp!
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [crypto ]

2010-04-26  |     | 



Nu Domnule Paler, nu mai avem timp!

Tu ce faci cu toate visele din viata ta? Am aflat ca le sugrumi unul cate unul, pe rand privind mereu cu ochii inainte si niciodata inapoi.
Nu te-am auzit niciodata vorbind cu suflet despre Ea…Vorbesti doar despre trecutul tau regretat si despre iluzii. Ce spui? Ca si eu traiesc din iluzii? Da, s-ar putea sa ai dreptate. S-ar putea sa te invinovatesc toata viata pentru asta, sa stii. N-ai de ce sa faci pe mandrul.
Mi-ar fi placut sa te citesc descriind-o la fel de idealist cum faci cu zeitele grecesti. Sa-I dedici macar un rand din viata ta. Sa o idolatrizezi. Sa simti ca nu poti sa traiesti fara Ea. Sa-I descrii sarutul cu care te-a alintat in fiecare seara inainte sa adormi. Sa crezi cu disperare in Ea, sa lupti, sa-ti zbiere sufletul, sa plangi, sa te cutremuri, sa o strangi tare in brate dimineata, sa te consumi, sa alergi dupa Ea in zare, sa o astepti, sa o inveti, sa o ai langa tine mereu…mereu…si atat! Sa o simti A TA si sa profiti de toata disperarea EI pentru tine. Sa lupti!
Nu te aud…! Tu?! Tu ce-ai facut? T-ai gasit timp mereu, mereu..pentru prieteni, pentru iluzii de viitor, pentru trecut, pentru prieteni, pentru amorteala. Unde ti-e tandretea la care tanjesti in toate romanele tale?
Nici macar n-ai asteptat-o vreodata. Stii ca Ea mereu te-a asteptat? Ea are timp sa scrie despre tine, sa te doreasca, sa-ti simta lipsa…sa te iubeasca…EA mereu are timp! mereu va avea timp!
Nu , domnule Paler. Tandretea despre care vorbeste domnia dumitale nu exista. Mereu ti-ai gasit timp sa-I judeci pe ceilalti si sa te absolvi pe tine de orice vina. Mereu ti-ai gasit timp sa-ti sfarmi visele fara urma de regret pentru ca apoi…culmea… sa le reinventezi!
Te urasc domnule Paler! Te urasc. Trecutul tau imi spulbera orice urma de romantism.
Si nu merit. Nu sunt in aceeasi zodie dureroasa ca tine.



.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!