poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1528 .



Gânduri(I)
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [geafir ]

2010-02-21  |     | 




. Dumnezeu ar putea absolvi omul de moarte, făcându-l nemuritor. Însă n-o face pentru că-i vrea binele.

. Oamenii își doresc multe lucruri în viață; eu sunt modest și nu-mi doresc decât viață fără de moarte.

. O echipă de cercetători americani a descoperit recent că atunci când omul gândește prea mult devine prost dispus. Acum înțeleg de ce văd tot mai mulți confrați binedispuși.

. Geniul nu are nevoie să fie autentificat de notarul public.

. Ultimul răcnet al modei politice: capul gol și ceafa groasă.

. Diferența dintre animal și neom este aceea că animalul poate trăi printre oameni, pe când neomul, mai greu.

. Totul e să fii, nu să pari.

. Omul moare și, întotdeauna, rămâne ceva de continuat în urma lui; numai că urmașii au altceva de început.

. De multe ori, a fi demn înseamnă a merge pe burtă, dar cu coloana vertebrală dreaptă.

. De bună seamă, semnele bătrâneții se cunosc după riduri; dar și după cumințenie.

. Lăcomia se măsoară prin diferența dintre a avea prea mult și a avea mult.

. Literatură:
preocuparea omului lipsit de o profesiune cu adevărat serioasă.

. Scriitor:
cel care face acea treabă la care toată lumea se pricepe , însă numai el are timp de pierdut.

. Ideile proaste circulă haotic prin aer până ce găsesc omul potrivit în al cărui vid să se insinueze.

. Un orb se vede doar pe sine; un clarvăzător nu se vede nici pe sine, nu vede nici pe altul.

. Am ajuns la vârsta la care încep să semăn din ce în ce mai mult cu mine.

. Un nimeni nu e în stare de nimic; un cineva e capabil de orice.

. Nici măcar statuile nu sunt nemuritoare.

. Drumul de la naștere și până la moarte îl cunoaște doar destinul.

. Pe bătrâni să-i contrazici doar dacă ești ca ei.

. Rătăcire în pustietate este mai degrabă bătrânețea.

. Mușcătura câinelui turbat este doar periculoasă; mușcătura omului rău este mortală.

. În clipa în care ne dăm seama că suntem lberi, încetăm a mai fi liberi.

. Un om de cultură este o sursă de lumină; dar, din prea multă lumină, se orbește.

. Cel mai dubios lucru pentru o lege nu ar fi faptul că n-ar exista, ci faptul că ar exista și n-ar încalca-o nimeni.

. Orice glas care nu imită se stinge la foc înăbușit.

. Răutatea din suflet pătrunde prin gânduri și iese prin toți porii.

. "Să adăugăm nu ani vieții, ci viață anilor"- zic unii; eu zic " să adăugăm viață anilor adăugați vieții".

. Nici morții nu-și iau cu ei trecutul.

. Zbaterea în van sleiește de puteri vocația.

. Nu sunt râuri , ca să curgă, și nici păsări ca să zboare; fulgi pe gârlă, gândurile.

. Boomul îngrașă căpușele; criza economică , elefanții.

. Între naștere și moarte, eu sau nimic.

. Nu te țin picioarele pe unde te poartă gândul.

. Putem spune despre cineva că este împlinit atunci când toate lucrurile i se întâmplă la timp: școala, căsătoria, copiii, divorțul.

. "E păcat dacă o femeie este doar frumoasă, nu și păcătoasă", gândește păcătosul.

. Dacă simți tristețea de a trăi, nu dispera; neîndoielnic va veni și ziua când vei simți și bucuria de a trăi.

. Ziua prosperității nu se sărbătorește cu băutură ieftină.

. Omul politic este cel mai cinstit dintre toate lepădăturile neamului.

. Entuziasmul:
puterea omului de a spera veșnic și fără temei.

. A ști să refuzi face mai mult decât a ajuta.

. Virilitate:
- N-are rost să plângi după ceva care oricum nu durează.

. Sunt un bun contribuabil ; la îmbogățirea unora.

. Complimentele merg direct la suflet; dar, mai ales, cadourile.

. E gropar; și încă unul competent: nici măcar sufletul nu-i rămâne mortului pe-afară.

. Mi-am învins toți dușmanii, mai puțin pe cel din mine.

. Legile se fac cu capul și se tratează cu popoul.

. Recurgem la complicate procedee psihologice pentru a ne redobândi simplitatea naturală din noi.

. Când trupul lasă, mintea compensează.

. În lume există multă suferință; după moartea unora, vine suferința celor care stau la rând.

. Se poate spune că unele cărți sunt rare prin faptul că sunt foarte rar citite sau deloc.

. Zilnic descoperim puterea iubirii, dar și slăbiciunea ei.

. Din laboratoarele iadului vin promisiunile despre "raiul pe pământ".

. Demnitarul nu trebuie să fie genial, ci suficient de avansat intelectual încât să fure, să risipească și să facă rău, fără a lăsa urme.

. Cu o femeie trebuie să te porți ca un cavaler adevărat: adică să o minți frumos.

. Însușindu-ne adevărul despre noi înșine, poate că ne rănim orgoliul, dar ne vindecăm sufletul.

. De foame mor până și viermii.

. Umorul:
ingredientul care dă savoare cugetării.

. Un bou hotărât este acela care merge mereu, chiar îngenuncheat.

. La căpătâiul morții, chiar și păcatele pe care nu le avem ne sunt șterse.

. Colocviile cele mai reușite sunt acelea la care toți vorbesc în același timp și de la care pleacă fără să fi priceput ceva.

. După ani de "boom", ani de "bum"!

. Vremurile moderne ne apasă atât de tare încât ne bagă în pământ înainte de vreme.

. Nu devii mai curat mânjindu-i pe alții cu noroi.

. Un veritabil vizionar nu vede doar fundul sacului ci și pe cel al prăpastiei.

. O lume urâtă văzută cu ochi sănătoși este doar atât: urâtă; o lume frumoasă privită cu ochi bolnavi este mai mult de atât: este hidoasă.

. Opinteala de a spune lucruri memorabile poate lăsa urme în blugi.

. Logoreea: clona purgației.

. Tot mai mulți oameni excelează în a desăvârși nimicnicia.

. Când te-ai plictisit de un amic și nu știi cum să scapi de el, cere-i bani cu împrumut.












.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!