poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1109 .



i reject your reality and substitute my own
personale [ ]
tulburari vindecatoare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [blumarin ]

2010-02-20  |     | 



pasesc pe usa dubla si inalta pana-n cer a salonului..unui bal! dupa ce mi-am mai slefuit din neuroni cu cateva ape sfintite de la barul cu esente...imi ridic privirea de pe tejghea si-mi adun cu oarecare greutate ochii din pahar!
doamnele se lasau deja invitate la vals...iar cei mai indrazneti tango'au de zor pe orice muzica mai indrazneata!
pana si gandul unui drum pe scena m-ar fii obosit...n-am indraznit nimic altceva!
astfel savurand fiecare miscare...incepusem sa dau din umeri a dans...si poate un picior imi tremura ritmat pe suportul scaunului!

destul de "la locul meu" la propriu si la figurat...mi-au atras privirile evantaiele colorate ale doamnelor durdulii si roz!
printre ele...o doamna care-mi suna a cunoscuta,ma tragea parca de picioare inspre vorbele dumneaei!
m-am apropiat...cu miscari lente si suspicioase, indeajuns cat sa-mi dau seama cu cine am de-aface!
doamna Ella...cu sublima-i raguseala,ii povestea ceva lui Louis,care dadea din pipa a admiratie catre Parker si Coltrane!
Inca doi pasi dezvaluie secretul...in cazul asta era chiar indicat sa trag cu urechea!
ca o privighetoare,doamna Ella,povestea despre locuri de deasupra curcubeului,fiind intr-o stare profund sentimentala...si ce-ar face dumneai daca ai fii un soi de clopot!
cum n-ar putea oferii altceva ,decat iubire si-ar cere in schimb decat sa i se planga un rau de lacrimi!
a urmat o tacere intrerupta de Duke...care i-a zis,ca un compliment...c-ar fii sophisticata! a ras Doamna Ella...si-a inceput sa povesteasca de craciun si mai cu seama despre Rudolph...si cat de rosu ii era nasu!
Louis ...mai corpolent din fire...intervine si murmura ceva ..en francais..despre cat de roz e viata alaturi cand isi iubeste femeia...si cat de wonderful e lumea!
mi-am zis ca stilul lor de oamneni stiu sa-si cante culorile si iubirea...si i-am aplaudat tacut...in sinea mea!

ceva mai aprope domnii Floyd indemnau lumea la zbor si-si spuneau ca-i a great day for freedom!
am mai auzit din gura lor c-ar fii doi sori la apus si-am ramas cu paranoid eyes...si mai ales lost for words! in timp ce ma gandeam la tine si imi ziceam in gand wish you were here!

m-am inclinat si pentru ei o data si mi-am vazut de drum prin sala...poate imi mai vad urechile ceva interesant!
un saint germain dadea tarcoale printre dame raspunzand la dulcegarii cu sure thing...pe clapele umile ale lui Mertens!
pe langa el marele Spanoudakis facea oamenii children intr-o eternal love ! am stat mai mult sa-ascult ce zice...
prins in vraja ...eram gata gata sa dau Nas cu pamantul si sa ma plimb like a rolling stone in timp ce Dylan ma intreba how does it feel!?

ca un copil cu lacrimi frante ...am trecut in partea cealalta a salonului...ehh aici se vorbea parca cu viteza!
Roni marime cu domnul Fii real...vorbeau parca in sabii si cutite cu amortizor! roni mai vorbea si cu omul metoda....cum ca ar fii o celebritate din ghettouri si alte imbolduri barbatesti!
das efx...se plimbau plini de fumuri explicand in cuvinte karma...what goes around comes around ...! baga la cap...mi-am zis!
apa sfintita isi mai diminuase din
efect...iar eu m-am gandit ca all i need is air! tricky(nume de stomac) imi zicea feed me si alte bazaconii interesante! mi-as fii dori poate o cafe del mar sa-mi aduca ingerii inapoi sa ma certe din cauza rezultatului de zero-7 provocat de distractions!ma simteam ca in the waiting line...in fata lui destiny!
mi-au picat putin ochii la gandul ca armata groove canta at the river si eu ma cred pe la paris cautand un friend!
cand sa clachez spre casa cardiganzii ma fac sa erase and rewind si sa ma razgandesc...pana nu se face tarziu
cu privire la tot ce imi tulbura mintea! asta pentru k
pana si cosul de garbage imi zicea i think you'r paranoid de-mi venea sa arunc cu hartii in el!


de ce era prin juru-mi cu adevart n-am bagat de seama
pana cineva m-a tras de maneca...
nene ce-i cu tine...? n-ai scos un cuvant toata noaptea...
scutur din cap...si tind sa dansez pe muzica ce scartaia a voma din sala murdara a realitatii unu simplu bal liceal!


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!