poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3071 .



Cugito ergo...nomic
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cronopy ]

2010-01-26  |     | 



- Cât de puțini cunosc truda și sudoarea cu care se face banul nemuncit!

- Unii ar face orice pentru a nu avea nimic de făcut.

- Omul se deosebește de celelalte viețuitoare, nu pentru că are rațiune, ci pentru că are destin.

- Admirația nu e sinceră dacă nu e însoțită de puțină invidie.

- Prostia e absolută atunci când e însoțită de încredere în sine.

- Era atât de leneș că, până să iasă din tranșee, s-a încheiat războiul.

- În spatele fiecărui fin bogat se află un naș escroc.

- Singura realizare a lui Tuthankamon a fost moartea prematură.

- E păcat să iubești o femeie frumoasă pe întuneric.

- Nu-i place băutura. Cu greu acceptă câteve pahare cu țuică, pentru a-și face poftă de vin.

- Cea mai jalnică meteahnă omenească: ușurința cu care uităm sau ignorăm miracolele.

- Demnitatea există când stomacul e plin. Dar se probează pe burta goală.

- Ticăloșia se naște atunci când foamea e mai puternică decât rușinea.

- Cerșetorul e sincer în prima zi. După ce-și potolește foamea, e teatru.

- Mai bine lângă un păgân care se îndoiește decât lângă un preot care încalcă.

- Nu renunța la un drept. Þi se vor lua și celelalte.

- "Omul din greșeli învață". Nu cred. Ar însemna să nu mai avem loc de înțelepți.

- Săracul! Deține atâtea proprietăți cărora le este sclav!

- Și trădarea poate fi considerată nobilă dacă e receptată și acceptată cu noblețe.

- În magazin, dacă nu știi, nu întreba la ce folosește un obiect. Vei descoperi imediat că îți trebuie.

- Geniul e amatorul care face treaba ca un profesionist.

- Iubirea mistică de aproapele e cea mai egoistă. Iubesc pentru mântuirea mea, nu a celuilalt.

- Ești mult mai grăbit și nervos când ai mașină. Nimeni nu receptează mai diform minutul, decât șoferul.

- Unde e neîncredere, cu greu își face loc trădarea.

- Omul sărac se rușinează de rupturile blugilor șic, chiar dacă valorează mii de euro.

- Adoră lucrurile curate. Nu se spală niciodată pe mâini, spre-a nu murdări săpunul.

- Am fi mai buni dacă ne-ar măcina păcatele făcute, cum ne obsedează cele pe care le-am ratat.

- Cea mai bună memorie o au cei care se străduiesc să-și uite trecutul.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!