poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1242 .



\'\'Viata, destinul, iubirea\'\'
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [SaySomething ]

2009-12-12  |     | 



Viata, este un circuit neintrerupt care se schimba la fiecare pas facut catre viitor; avand de fiecare data in consistenta sa, ceva nou si uneori chiar durabil. Caile vietii sunt ca si niste raze solare proiectate spre universul mirific, in fata omenirii si-a sufletelor ce traiesc pe Geea.
Destinul, guverneaza deasupra intregii lumi, asupra iubirii; asupra durerii; asupra fericirii; asupra suferintei, etc. Fiecare clipa a destinului, are stralucirea sa si trainicia in functie de ceea ce traieste in momentul acela; in inima acelor fiinte care iubesc si care se-ndreapta spre un nou drum, ce isi va deschide usile spre-nceput.
Fiecare dintre noi are o stea, un licar, un noroc; care straluceste pentru fiecare in parte. Pentru unii, steaua are o stralucire vesnica, neintrerupta, impermeabila, durabila; pentru altii se stinge la primul esec, la prima cadere si se mai aprinde abia dupa ce viata e la capat de drum, iar pentru altii se stinge si pe urma arde la fel cum s-a stins pentru prima oara; oscileaza, si creste la fel cat de repede s-a stins,e nedefinita stralucirea aceasta, pentru ca niciodata nu se stie ce urmeaza.
Iubirea, e completa si i-a nastere, atunci cand exista doua fiinte, doi ingeri, care la-nceput se plac, se simpatizeaza; iar apoi isi dau seama ca nu mai pot trai unul fata de celalalt. Sunt asemeni unui perechi de ochi, care nu pot exista unul fara de celalalt; sunt ca si doua petale, ce nu pot forma un artificiu, un frumos; daca nu sunt impreuna. Sunt ca resursele existentei noastre. Ca si apa si aerul, fara de care nu am putea supravietui. Sunt doua picaturi de roua pe fundul marii albastre.
Cu timpul, in urma lor ramane un sir plin de amintiri, ce raman vii in sufletele lor; defapt fiind tot ce au trait de-alungul timpului petrecut impreuna unul alaturi de celalalt; avand drept ca amuleta sentimetul "iubesc".
Fiecare fiinte detine in mana sa dreapta, cele cinci fire prin care trece de-alungul vietii: copilaria, anii de studiu, realizarea, casatoria si-n final batranetea; unde devine un intelept al vietii si-a existentei sale. Dar, fiecare isi alege doar ceea ce-si doreste cu-adevarat in functie de posibilitatile fiecaruia.
Si, daca stam bine sa realizam, observam ca totul se reintoarce de unde a inceput, un nou curs al vietii asemanator cu cel al parintiilor nostrii, deoarece si noi la randul nostru devenim parinti cu responsabilitati, si-mpliniri pentru copiii nostrii.
Asadar, daca destinul guverneaza asupra noastra. atunci noi guvernam asupra noastra.
Ca si final, eterul se lumineaza cu acei sfesnici ce ard si se sting din cand in cand; atunci cand un sfesnic isi daruieste lumii lumina sa, iar in locul lui i-a nastere o alta raza, un alt sfesnic care isi va darui lumina intregului univers.
Noaptea va apune asupra intregii fapturi, oferind visul ca plasmuire a celor existenti si intelepti.
Asadar, de maine viata isi va relua ciclul, la fel ca si acum cateva secunde!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!