poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1055 .



De ce oare?
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [pusycat3093 ]

2009-11-09  |     | 



Mă simt tristă. Inima îmi bate cu putere fără niciun motiv. Stau ore în șir și mă gândesc, și mă pierd prin gânduri când încerc să aflu ce se întâmplă cu mine. E un sentiment nou. Niciodată nu l-am mai simțit. Ceva s-a întamplat fără voia mea. Inima mea încearcă să se complecteze, dar oare cu cine, sau de ce? N-am cerut ca partea aceea să fie complectată, ba chiar am și fugit de acest lucru, dar se pare că acum sunt prinsă. Prinsă de acest sentiment. Parcă n-am aer. Încerc să respir normal, dar respirația e tot mai intensă, fără să fi alergat sau să fi făcut mișcare. Conștiința nu-mi dă pace! Pur și simplu nu mă lasă să mă odihnesc. Nici visele nu mai sunt ale mele, nu le mai pot controla. Parcă o altă persoană mi le controlează deoarece apare în fiecare vis al meu. Și care ar fi motivul acela? De ce apare în visele mele? Ce vrea să-mi spună? Din câte am înțeles eu, persoana aceea nu mă vrea în apropierea ei, dar de ce mereu o văd când mă urmărește? De ce vrea să fie în apropierea mea, când ea nu vrea să fiu în apropierea ei? M-am săturat de astfel de vise! Dacă vrea să-mi spună ceva, să mi-o zică în față, nu să-mi bântuie visele, că și așa am multe pe suflet. Batăile inimii sunt mai intense, respirația e neregulată, am insomnii, conștiința nu-mi dă pace, am senzația că vreau ceva ce nu pot avea. Oare ce mi s-a întâmplat? Oare m-am îndragostit? Cât de gravă este această boală de-ți face viața așa de amară? Mă simt tristă, mai tristă ca înainte. Îmi doresc ceva, un tratament care să potolească asta. Dacă sufăr de iubire, înseamnă că ea nu poate fi tratată decât cu iubire. Dacă iubesc pe cine cred eu că iubesc, înseamnă că niciodată nu mă voi vindeca fiindcă sunt sigură că niciodată nu-mi va da remediul. Și ce să fac? Să schimb tratamentul? Chiar mă pot vindeca cu un alt tratament? În cărțile de medicină ale dragostei scrie că nu mă pot trata decât cu un singur medicament care a “provocat” aceasta boală. Nu cer decât un singur lucru. Dacă vrei să mă tratezi, atunci fă-o! Dacă nu ești sigur, atunci încearcă! Dacă nu vrei, atunci lasă-mă să mor! Oricum am auzit ca mulți au murit de această boală și n-am să fiu eu prima. Am o ultimă dorință: “DÃ-MI SPERANȚÃ!”

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!