poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1544 .



Horoscop
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adconst ]

2009-11-09  |     | 



Eu când mă trezesc dimineața nu mă duc prima dată la baie. Nu mă duc nici în bucătărie să-mi fac un ibric de cafea. Eu-mi trag ceva pe mine dacă e frig afară. Îmi dau seama dacă e frig afară după felul cerului. Mă precipit pe scări și ajung la chioșcul de ziare. Doamna vânzătoare mă cunoaște. Sunt abonat la ea fără să fiu abonat la vreun ziar. Că eu cumpăr un braț de ziare. Sunt de modă veche. Nu cred în internet. Internetul mă manipulează. Unde mai pui că toți cretinii intră pe net și-ți mai strici și ochii. Cu ochii lipiți de somn arunc ziarele pe pat și eu peste ele. Mă înconjor de ziare. Am seraiul meu din ziare. Le deschid pe toate în grabă acolo unde mă interesează. La horoscop. Cu el încep ziua. Nu pot pleca în viața de zi cu zi fără să știu ce fac, cum fac, cât fac, unde fac, cu cine mă văd, ce primesc, ce dau. Nu pot să fiu nesăbuit. Nu-mi place să merg pe teren nebătătorit. Deci, să vedem. Unde este, unde este. Iată! Balanță. Că eu’s balanță. Echilibrat, deci. Hopa! Astăzi nimeni nu rezistă farmecului tău. Marte și Pluto îți sunt alături și îți amplifică pasiunea de apune lucrurile în mișcare. Bun. Parcă mă regăsesc. Evită deciziile radicale. Asta îmi ridică niște semne de întrebare. Eu nu iau niciodată decizii. Eu nu-s șef. Să vedem. Poate azi chiar iau niște decizii. Ar fi fain. Deci să nu le iau radicale. Conjuncția Soare - Saturn poate limita libertatea de acțiune în viața socială. Dimineața este posibil să aveți reacții nervoase față de prieteni și persoana iubită. E just. M-am trezit cam indispus și e posibil. În cursul serii, o persoană apropiată, posibil rudă, vă va vizita. Hmmm. Asta nu e o plăcere. După o ceartă cu prietenii, vizita unei rude e ca o bomboană pe colivă. Partea proastă e că la mine horoscopul e literă de lege. Trebuie să mă pregătesc sufletește, deci. Ia să vedem în alt ziar. Că eu întotdeauna completez horoscoapele între ele. Azi avem șansa maximă să fim trase de urechi dacă tindem să devenim nerealiste. Vom fi destul de nesigure, mai ales cu Saturn cel morocănos deasupra. Ce-o fi cu ăștia. Vorbește cu mine ca și cum aș fi femeie. Mai citesc o dată. Mda. Ideea e că Saturn guvernează ziua de azi. Hai, mai departe. Dragostea este dominanta săptămânii. Se pare că suntem atrași de iubiri clandestine și chiar acest simț al aventurii poate pune familia sau cariera, după caz, în pericol. Ce-o fi asta clandestin? Asta mă scoate din minți. Suntem năpădiți de sentimente, iar iubirea fizică devine mai importantă ca oricând. Din acest motiv, avem tendința de a ne complica singuri viața. Dacă vom canaliza aceste trăiri spre viața profesională, sunt șanse de reușită în domeniile artistice sau în științele oculte. Are succes acum tot ce ține de artă, inspirație, design, scenă, public, filozofie, ocultism. Buun. Ziua începe bine. Eu sunt profesor de matematică. Concluzii…ia să vedem ce-am subliniat…tre’ să fiu atent la Saturn. Și calm.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!