poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1457 .



mclife
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adconst ]

2009-11-08  |     | 



Pe terasă la Mac. O porție de mcfried chips, mmm, de ăia buni, lungi, făcuți în ulei, un mcpuisor, cam fad pentru gustul meu, o cola mare si un mcflurry. Special stau la mcterasă, pentru că aici se fumează și poți pune mcscrumul în mcghivecele astea răsturnate. Mcscrumiere. Mi-am luat un mcziar gratis pe care îl răsfoiesc în căutarea unor mcpoze care să mă facă să citesc mcarticolul. Mă șterg cu un mcșervețel la gură, iau mctava și arunc mcresturile într-un mccoș. Plec grăbit, să ajung înapoi la serviciu. Mă uit în mcmașina mea și dau drumul la mcradio să ascult ceva mcmuzică. Sună mctelefonul. Se aude vocea mcșefului nervos. Nu-l bag în seamă, ca de obicei. Și tot ca de obicei, mă enervez foarte tare. Am parte de mcnervi. Ajung la mcbiroul meu. După ce o salut pe mcsecretara mea. Pe care o salut și la plecare. Plec acasă. Mccasa mea. Trec pe la mciubita mea să îi ofer o mcfloare. Pe care o mănâncă tacticoasă. Mciubita mea e un mcstruț de la mczoo. Acum chiar trebuie să mă duc acasă. O mczi megamcplictisitoare. În mcfigider gol. Vid. Doar un mcmiros de la mcfood-ul de ieri. Plec să îmi iau ceva de mcmâncare. Fiind în viteză, mă încadrez pentru mcdrive. Un mcfish, mccartofi, mcînghețată cu mctopping de care vreau eu, mccola, mcpie. Diseară e meci. Mcmeci. Vreau și o mcbere. Merge cu niște mcsemințe de mcfloarea soarelui. Asta da mcviață! Mcnoapte bună. Vă mcpup dulce.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!