poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1378 .



SC Tar-Tar SRL
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adconst ]

2009-11-04  |     | 



N-am ce face. Văd cum prin fața blocului trece o mașină. Neagră cu nuanțe de gri. Cu o cruce argintie cocoțată pe plafon. Parcă e crucea de pe Caraiman ambulantă. Cu litre de-o șchioapă, pe portieră, SC Taratar SRL. Tartar. Am mai auzit eu undeva. Aha, da. La restaurant. Mușchi de vită în sos tartar. Cu siguranță mașina asta nu face livrări la domiciliu. Curios din fire, intru pe net să văd ce și cum. Firmă funerară. Deci n-am fost prea departe de realitate. Tot un fel de livrări. Mașina asta se plimbă mult. A ajuns să fie comună ca un taxi. Nimeni n-o mai găsește neobișnuită. Face parte din cotidian. E un taxi în care parcă nu vrem să ne urcăm deocamdată. Sau niciodată. De fapt, nu noi alegem. Interesantă prezentarea. Situațiile dificile care inevitabil apar și pe care le întâmpină familiile îndurerate, au fost de-a lungul anilor și parte din durerea noastră. Aceste tragice momente reprezintă imboldul care ne-a determinat în preluarea necesităților și materializarea lor în servicii de calitate, personalizate în concordanță cu cerințele clienților, fapt care sugerează garanția evenimentelor funerare, toate acestea extinzându-se la un cost modest. Flexibilitatea și capacitatea noastră de a face din fiecare moment unul unic este sugerată și prin clientela variată pe care am putut-o satisface prompt și în condiții optime de fiecare dată de-a lungul anilor. Posibilitatea efectuării de transport mortuar în Europa cu autoutilitare omologate în acest scop la prețuri practicabile ne fac să credem ca veți dori să ne aveti aproape în momentele dificile...asta e prezentarea. Iată deci spiritul antreprenorial. Moartea ca bussines. Mortul ca client. Înțeleg și mă liniștesc. Moartea mea nu va fi chiar inutilă. Voi fi client. Pot să am parte de o moarte ca de nuntă. Cu momente unice, personalizate. Dar ce nu văd eu e dacă oferă și bocitoare. Că înmormântare fără urlete nu se cade. Te râde lumea. Și așa, cunoscuții se fac că nu te cunosc. Ce om e ăla pe care nu-l plânge nimeni cu țipete. De aia zic, trebuie,pentru binele business-ului, să ofere și bocitoare. Profesioniste. O să le fac o sugestie. Ca orice site de promovare care se respectă, ar trebui să aibă și nweslwtter. Să îmi spună ce mai e nou în timp real. Dar se pare că sunt și ei la început. E de înțeles. Pot oare să le dau o comandă de pe acum? Ca să fiu pe lista de priorități. O să mă interesez. De acum, pot dormi liniștit. Cineva așteaptă să mor.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!