poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1373 .



2
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adconst ]

2009-11-01  |     | 



Vă vorbeam că mi-am făcut un tatuaj nou. E ezact lângă crucea mare, pă piept (care acuma e și mai mare, că a crescut pectoralu de la sală). E cu litere chirilice. Nush ce înseamnă, da e marfă rău de tot. Eu am vrut să scrie Călărețu fără cap…e un fel de io, pe motor. E întruchiparea mea în litere și concept. Așa mi-a zis tipu de la salon. Ai mei m-au întrebat dacă nu m-a durut. Auzi, dacă doare!! Durerea de tatuaj e foarte tare. E mișto rău. Simți cum ești plin de adrelanină. Ceva totuși nu e cum vreau io. E parcă prea mic și nu se vede tot din maio. Ãsta e al treilea. Mai am o cruce si o Ioana pe mână. Crucea e una arhaică, mare dă tot, și se vede mișto, că are și un trandafir încolăcit în jurul ei. Mi-am făcut-o la beție. Eram rangă. Nu-mi amintesc de ce am făcut-o. Mi-a zis tovarășii că vroiam să mă călugăresc…oi fi vrut. Oricum super cool. Iar ăla cu Ioana e din liceu făcut cu acu cu cerneală de un prietenar și de aia e așa mai nașpet da e pentru gagica mea de atunci care o iubeam mamă mamă și i-am zis ca nu vreau să te pierd că nu mă duc nici la facultă pentru tine și îl bat și pe tactu și pe măta dacă nu vrea să fi cu mine mereu. Nici nu-mi mai amintesc prea bine cum arată..a dat la medicină și s-a măritat cu un bou dă coleg al ei, care îl știu că se dă cu un reno un câcat. Până acuma am decât trei da mai vreau fo 2 pă picioare. Ceva legat de femei viața mea. Ceva ce mi s-a părut super marfă un tovarăș și-a tatuat numele lui cu țigarea aprinsă și a suflat vodcă deasupra să nu se infecteze. N-a avut nici pă dracu. Pă mine m-a cam durut să fiu sincer și cel mai tare m-a inervat când mi-a smuls plastecu ăla de deasupra că mi-a smuls niște păr după piept. Ierea să-i sparg muia la fraer da te atunci mă epilez e tare de tot. De aia port cel mai mult maio decupat mult în fața da și în spate. Pă ăsta cu Ioana trebuie să-l șterg cumva sau să fac altu peste iel că se oftică tare asta de sunt cu ea acum. Că de ce nu fac și cu ea unu dacă o iubesc. De parcă o să-mi trec pe corp numele la toate vacile pe care le agăț. Femeile e clar că-s proaste rău tare de tot. N-ai cu cine vorbi. Dar îmi plac e viața mea. Spre egzemplu de aia mă bag la un duș că nu prea am io așa mare chef să mă dau cu gel de două ori pe zi. Dușul e superficial.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!