poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1287 .



Aflați în jocul iubirii adevărate
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [latona ]

2009-10-25  |     | 






trebuie să opresc balansul balanței, să nu mă mai amăgesc... să cred în roza păcii și să nu-mi înșel blândețea. trebuie să renunț la „filmul negru”, să arunc foarfeca de capete! eu vreau doar iubire, să-i culeg vise și să-i cânt de dor! nu vreau să fur, ci să primesc... ascult concluzia, șoaptele ei... nu mai cauți, nu mai aștepți! dar sufletul se dezleagă de timp, iubește, se încercuiește cu tine, pentru că te simte prima iubire adevărată... la mia anima gemella! și te așteaptă, George! adoră să prindă fiecare fisă pe care mi-o arunci pe email, felul în care-i sărut tonul și mă las purtată de colindul ferestrei tale, mereu deschisă spre mine! ai ghicit, el face terapie cu violet, cu lucruri simple și mătăsoase, care alunecă într-o lume unde blogul libertății este scris de îngerii noștri păzitori! nu pot să te părăsesc, iubitule, nu pot să fug și de data asta! simt cum îmi face semn aripa de pescăruș... nu trebuie să uit că el este îngerul mării! voi învăța să-mi duc melancolia pe inima speranței, să fiu lângă tine și-atunci când nu rulează filme de Oscar!
și mi-aduc aminte ce-ai spus tu... „eu te iubesc și atât. mi-ai umplut viața cu lumină și liniște. te iubesc pentru că mă iubești. simt nevoia să iubesc și să mă simt iubit... să mă las pradă instinctelor și deliciilor pasiunilor, așa cum am scris și în eseu. sunt Scorpion și dacă iubesc, iubesc, dacă urăsc, urăsc. ard ca un opaiț la începutul lumii... azi, m-au devastat buzele tale, ți-am simțit vibrația, inima, sufletul, aroma trupului învăluindu-mă, copleșindu-mă, fericindu-mă. te iubesc pentru că exiști. te iubesc pentru că nu mai vreau să mor. te iubesc pentru că așa îmi spune destinul.” cum să uit? „primește, dar, în palme, inima mea și, dacă îți face trebuință, păstreaz-o. ai grijă să nu-ți scape, fiindcă doar ea a mai rămas din mine.” nu vreau să fii „un vis ce moare sub geana abia deschisă a dimineții”, ci vreau să exclam! „e bine. e frumos că ne iubim. auzi, bre, NE IUBIM!” da, iubire, am să aștept să se întâmple promisiunea ta... „am să fac un cântec din trupul tău și un vers din buzele tale!” declarația mea de dragoste e simplă – tot cuvintele tale... „tu ești cartea mea cea mai importantă!”

25 octombrie 2009, 04:26

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!