poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 17509 .



Modele de caracterizare!!!
personale [ ]
Filozofie de viață

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Tyly ]

2009-10-20  |     | 



Mai în glumă, mai în serios, oamenii –femei și bărbați- se caracterizează în fel și chip, de cele mai multe ori, între ceea ce ar trebui să fie și ceea ce sunt, de fapt. Iată cam ce spun aceștia despre ei înșiși:
„Sunt un om obișnuit. De curând mi-am vopsit părul în nuanțele curcubeului!”.
„Sunt un om normal. Aseară, băteam la ușa vecinului meu (de bârfă) în... pijamale!”
„Sunt un om modest. Știu să fac orice, nu mă întrece nimeni! În școală eram cel mai bun!”
„Sunt un om harnic. De câte ori sună ceasul dimineața, nu fac decât să mă întorc pe partea cealaltă!”
„Sunt un om serios. Deși aveam de restituit o sumă frumușică de bani unui amic, l-am lăsat să mă mai aștepte încă vreo lună!”
„Sunt un om dur. După ce câinele a spart vasul cu mâncare și a împrăștiat conținutul peste tot, i-am dat un os mare, ca să-și continuie, tihnit, masa! ”
„Sunt un om puternic. După o zi de muncă încărcată, m-am văietat de dureri de oase o lună!”
„Sunt o persoană cochetă. Azi merg la coafor să mă tund. Nu pot intra în bucătărie, o zi întreagă, fără să fiu aranjată!”
„Sunt o persoană delicată. De câte ori mă enervez, trântesc cu putere ușile!”
„Sunt o persoană darnică. În fiecare an, de ziua mea, îmi ofer câte un buchet mare de flori!”
„Sunt o persoană respectată. Vecinul de apartament abia-și aduce aminte să mă salute!”
„Sunt o persoană discretă. Știu tot ce se întâmplă în jurul meu și dacă cineva vrea să afle o noutate, să mă întrebe pe mine!”
„Sunt o persoană dezinteresată. De câte ori mă implic într-o problemă care necesită rezolvare, nu-mi doresc decât să iasă totul în favoarea mea!”
„Sunt o persoană optimistă. Nu cred că mă voi îmbogăți vreodată!”
„Sunt o persoană independentă. Niciodată nu voi trece peste cuvântul mamei!”
„Sunt o persoană cinstită. Nu mă întreba și mâine ceea ce m-ai întrebat azi, fiindcă răspunsul s-ar putea să fie altul!”
„Sunt o persoană sensibilă. Nu mă călca pe nervi, că mi se urcă sângele la cap!”
„Sunt o persoană capabilă. Mă pricep la răstămăcit vorbe!”
„Sunt o persoană studioasă. „Te citesc” dintr-o privire!”
„Sunt o persoană veselă. Râd cu poftă de vreo două ori pe an!”
„Sunt o persoană liniștită. Ascult muzică „la maxim”, aproape zinic!”
„Sunt o persoană sociabilă. Nu stau de vorbă cu oricine!”
„Sunt o persoană ecologistă. Coșurile de gunoi... le ocolesc!”
„Sunt o persoană iubitoare de animale. Câinele meu este adorabil, dar să nu-i văd pe comunitari!”
„Sunt o persoană receptivă. Informațiie îmi intră pe-o ureche, dar... îmi ies pe amândouă!”
„Sunt o persoană pricepută. De câte ori îmi propun să fac ceva, totul îmi iese de-a-ndoaselea!”
„Sunt o persoană reușită. Dacă ar fi toată lumea ca mine, ar fi o monotonie grozavă!”

Și câte n-ar mai putea oamenii să spună despre ei înșiși?!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!