poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1216 .



Deliana
personale [ ]
Gelozia, partea 1

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lalely1567 ]

2009-06-19  |     | 



T era un baiat înalt și bine făcut, avea ochi frumoși albaștri, tuns aproape zero.
Pe Diana a atras-o firea lui deschisă. Era inteligent, cu o cultură generală vastă, glumeț si… era frumos.
S-au cunoscut la un curs de calificare la București pentru posturile care îi așteptau la Brașov.
Acum erau șefi de raion într-un hipermarket, la raioane diferite.
Bănuia că secretara magazinului îl place. I-a surprins de câteva ori la secretariat chicotind amândoi. Ea era o fată înaltă și subțirică, cu păr lung, ondulat și negru.
Într-o zi i-a văzut pe amândoi mergând la masă… și ce se mai distrau.
Și ea care l-a așteptat să vină să o cheme să meargă împreună, doar era în drumul lui. Simțea că-i iese fum pe nări. Era prea mult, n-avea de gând să stea cu mâinile în sân.
Și-a spus totuși să mai aștepte până mâine, să vadă dacă se va repeta situația.
Avea un coleg de la alt raion Ovidiu, care o simpatiza, dar ea îl vedea ca pe un prieten și atât.
Diana era orbită de T, în rest nu vedea și nu vroia să știe de altii.
S-a dus la Ovidiu și l-a întrebat dacă a mâncat azi. Băiatul mirat:
- Nu, n-am fost azi la masă, vrei să mergem împreună?
- Dacă-ți face plăcere, zise ea.
- Bine, răspunse colegul, bucuros că Diana l-a invitat să mănânce cu ea.
- Într-o jumătate de ora, e bine?
- Bine, vino să mă iei, spuse Ovidiu.
A așteptat ca cei doi trădători să se întoarcă de sus și s-a dus și ea să mănânce împreună cu Ovidiu.
A doua zi abia aștepta să vină pauza de masă, le pregătise o surpriză.
Era mereu cu ochii spre ușa de la ieșire. „Uite-i!”, își spuse Diana, „o să vă piară râsul”.
A mai așteptat 10 minute și s-a dus să-l cheme pe Ovidiu la masă.
Pe drum, până la cantină, el i-a spus bancuri și ea încerca să râdă ca să-i facă plăcere.
Cantina era aproape goală, ei erau la o masă pe rândul din mijloc stând față în față, el era cu spatele la ușă. După ce și-au luat mâncarea, s-au îndreptat cu tăvile în mâini spre mese. Diana a ales o masă în dreptul celor doi, a trecut pe lângă ei, uitându-se la fată cu cel mai frumos zâmbet care îl putea aborda în situația asta și le-a spus poftă bună.
Când i-a văzut T, a fost luat prin surprindere. Începuse să bată din picior sub masa lui, era nervos ca un motan.
Au început să mănânce și Ovidiu, fericit că T era cu alta, începuse să povestească o întâmplare hazlie. Diana zâmbea, dar se uita la el ca prin sticlă, trăgea cu coada ochiului la masa vecină. Cei doi terminaseră de mâncat și nu-și spuneau o vorbă. Secretara era deranjată simțind și ea că T era iritat. Mai nou el luase o scobitoare și o rupea nervos între dinți.
Când la masa Dianei s-a așezat și al doilea coleg, Dan de la raionul sport, pentru T era prea mult. S-a ridicat brusc de la masă, i-a spus secretarei „hai!” și a luat-o înainte în viteză, fără să se uite dacă fata îl urmează sau nu.
La ora trei, când s-a terminat programul, T o aștepta pe Diana la ieșirea din vestiar.
- Mergem la un suc? a întrebat-o el luând-o de mână.
- Eu știu, azi îmi programasem să spăl haine și să calc.
Nu era adevărat, vroia doar să-l mai fiarbă puțin.
- Lasă că vin eu mâine și le călcăm împreună, a spus el, făcându-i cu ochiul.
- Bine , dacă zici că mă ajuți…
Dar povestea cu secretara nu s-a terminat aici. A doua zi Diana era în spate la recepție când a venit T la ea și i-a spus:
- I-am cerut ăsteia un carnețel și uite ce mi-a scris în el!
Diana a luat carnețelul și a citit: ” vechiul numar de telefon și-a luat zborul și un nou număr de telefon și-a arătat căpșorul”
El a zâmbit ironic, a rupt foaia, a făcut-o ghemotoc și a aruncat-o în gunoi.
Ea radia de fericire. A așteptat ca el să plece, a luat ghemotocul din gunoi, l-a întins și s-a dus la secretariat. Biroul era plin, printre care și șefii lor.
- Ai uitat ceva în carnețelul lui T, spuse tăios Diana.
Secretara s-a înroșit și s-a bâlbâit îngânând ceva.
Diana n-a mai așteptat nici o explicație, a ieșit pe ușă, aruncându-i un zâmbet victorios.
El a înțeles mesajul; i-a arătat că și ea putea să aibă admiratori. Se gândea cu milă la Ovidiu , probabil că într-o zi va plăti că l-a amăgit pe băiat. Credea chiar că ar putea să-l înșele pe T fără ca el să afle ceva. Dar simțea că n-ar fi făcut decât să se înșele pe ea. Sentimentele s-ar fi amestecat în sufletul ei, dându-i o stare de confuzie și un gust amar și s-ar fi simtit… murdară.










.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!