poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1720 .



Sa ma uiti...
personale [ Jurnal ]
si sa iubesti!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Lyd ]

2005-08-09  |     | 



Știu că plec și că... nu ar trebui să-ți scriu, că mai rău voi face dacă voi scrie... și ție și mie... dar așa simt eu acum și apoi... oricum tu nu mă poți opri să scriu ceea ce simt, ceea ce gândesc... ai putea doar citi și... încerca să descifrezi ce sentimente am pus eu aici, ce sentimente mă încearcă acum sau ce moment de tristețe mă apasă... vei suferi tu oare? mai mult decât mine? Probabil că nu vei înțelege niciodată... eu una știu că nu înțeleg și că nici nu voi înțelege... M-am apropiat prea mult de tine... și nu trebuia! Știu că nu trebuia! Și tot vina mea este că ți-am permis să te atașezi atât de mult de mine... nu trebuia! Vei suferi mult în urma mea... și mă simt prost pentru că... eu voi fi fericită acolo unde merg (chiar tu mi-ai spus că... să ajung acolo este tot ce îmi doresc și... așa este), pe când tu... tu rămâi tot aici... probabil cu gândul la mine uneori... Dar, mă vei uita! Vei vedea că mă vei uita... voi rămâne o... amintire frumoasă din nopțile târzii de primăvară-vară, nopți cu insomnii și cu stresul examenelor și cu... imagini despre „iubire” (un sentiment minunat pentru mine... mereu dezamăgitor pentru tine...) și uneori Eminescu! (ha ha!) Oki, fără Eminescu și fără poezii pe care nu le înțelegi... ci noul fișier cu muzică, special făcut cu toate melodiile pe care ți le-am trimis...
Să știi că mă voi întoarce... cu siguranță nu voi mai fi aceeași, cum nici tu nu vei mai fi la fel... dar mă voi întoarce... cândva... Promite-mi că vei avea grijă de tine și că... vei iubi sau, mai bine zis, vei învăța să iubești... că vei găsi o persoană drăguță care să te iubească mai mult decât orice pe lume... și tu o vei iubi și vei face din ea ființa cea mai importantă din viața ta... asta îți doresc din toată inima mea de... copil prostuț, care simte fluturași în stomac la fiecare zâmbet sau compliment primit de la acele persoane din grupul meu „special”... Nu obișnuiesc să ascult muzică din asta, dar această melodie îmi place mult și chiar acum s-a nimerit să o ascult... (iar) „numele tău de azi îl voi uita, chiar dacă-mi plânge de dor inima...” să nu râzi de mine... ’cause i’ll be coming home next year... sau în toamnă...
Acum te las, dragă prietene al meu... rămâi cu bine!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!