poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2172 .



Sperante, vise si iluzii
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Punkye ]

2005-07-31  |     | 



Un fir de praf.. cred ca asta a fost la inceput. Un fir de praf care creste si creste.. pana ajunge sa fie norul negru care iti acopera sufletul si te sufoca. Promisiuni care aduc dupa ele sperante, sperante care aduc dezamagiri, dezamagiri cu lacrimi si tot tacamul.. apoi incerci in disperare sa cauti un motiv, un motiv care sa poata explica furtuna care se abate asupra ta. Incerci, mai incerci inca o data, dar fara nici un raspuns. Inca mai cauti acel motiv pentru care ti se intampla toate astea. Motivul pentru care ti-a promis dar te-a dezamagit. Chiar daca stii ca nu exista un motiv intemeiat pentru toate astea, privesti in adancul sufletului si iti dai seama ca de fapt il iubesti prea mult ca sa poti sa il judeci. Se insereaza, si stai din nou cuibarita in pat, cu becul stins, inca mai cautand un motiv care nu pare sa se arate prea curand. Te gandesti la el si iti amintesti de toate cuvintele frumoase pe care ti le-a spus, de fiecare "te iubesc" in parte urmat de un sarut, de fiecare "iti prmit ca va fi bine, nu mai fi ingrijorata". Iti amintesti de toate clipele frumoase pe care le-ati petrecut impreuna si ai vrea sa le aduci inapoi. Lacrimi iti umplu ochii, apoi se scrug pe obrajii calzi, lasand in urma, parca, acele amintiri de neuitat. Inchizi ochii si incerci sa adormi cu gandul la el, cu speranta ca poate maine va fi mai bine. Incerci sa gasesti o explicatie pentru ca te-a dezamagit. Poate ai crezut prea mult in el, poate n-ai inteles bine ce a vrut sa zica de fapt. Oricum ar fi, oricat de mult te-ai stradui sa uiti de el, nu poti. Nu poti pentru ca nu te lasa inima. La urma urmei, cum sa uiti de cel care te-a facut sa fi cea ma fericita fata din Univers??? cum sa uiti de cel care te-a facut sa iti pierzi mintile? cum sa uiti de cel care ti-a furat inima si a uitat sa ti-o dea inapoi? Nu ai cum, degeaba incerci, pentru ca ajungi la aceeasi concluzie : "sufar pentru ca merita, merita pentru ca il iubesc, poate ca va fi mai bine, de fapt stiu ca va fi mai bine, doar mi-a promis, nu?" . Apoi, incet, incet, adormi cu gandul ca maine e o noua zi si ca orice s-ar putea intampla. Inca mai speri ca ceea ce a promis va deveni realilate...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!