poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3354 .



c\'e la luna
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [notquiteso ]

2005-07-19  |     | 





Oare luna are doi ochi? Si daca da, atunci ei sunt asezati ca la pesti, unul pe o parte si unul pe cealalta? Si daca are doi ochi si sunt asezati ca la pesti, inseamna ca nu se uita chioras la noi, ci pur si simplu se uita din profil, cu coada ochiului, ca sa nu ne simtim spionati. Poate ca nici nu se uita la noi, poate ca are lucruri mult mai interesante de vazut, si d-aia sta asa, ca toanta, cu ochiul care se vede cand alburiu si umed de parca ar avea cataracta, cand galben si uscat de oboseala. Hmm.. eu nu pot sa zic ca-mi place luna, nu, nu pot. D-aia stateam noptile si ma uitam la luna, ca ma intrebam ce mai pune la cale. Si imediat dupa aia ma intrebam daca nu cumva sunt paranoica.. Adica ce ar avea luna cu mine? Desi mi-a zis o tanti care face horoscoape ca luna ne influenteaza pe toti. Vezi, nu poti sa fii sigur de nimic, oricum mi se pare usor sinistra uneori.. Ca atunci cand am fost la mare si nu eram nici extrem de indragostita, ca sa mi se para ca participa odata cu tot Universu' la sentimentele mele, nici deprimata ca sa mi se para un tovaras de suferinta. Nu, eram doar la mare undeva in pustiu, eram un pic melancolica, dar doar un pic, fiindca-mi aduceam aminte de alte nopti petrecute pe malul marii, ma uitam la stele ca luna inca nu rasarise, si cam atat. Stateam in bezna si ma uitam la stele, ascultam marea si ma lovise iar senzatia aia ca daca imi dezlipesc umerii de pamanat, cerul o sa ma traga in sus ca un aspirator. Si tocmai cand era sa cedez ispitei de a incepe sa numar stelele, a aparut luna. Mare, rosie, pulsanda.. ca o rana deschisa..lasand dare rosii pe apa, ce sa mai... arata ca scena unei crime. Atunci mi-am dat seama ca trestiile din spatele meu fosnesc cam tare, ca undeva in tot pustiul ala latra un caine si ca daca luna era asa hacuita toata si sangera peste tot, poate ca nu e o idee tocmai buna sa fac baie in mare la ora aia. Asa ca mi-am strans prosoapele si m-am carat. Am mai stat cu ochii pe ea cateva nopti dupa aia, dar parea inofensiva, impasibila, asa cum e ea de obicei, desi parca am vazut ceva vanatai pe ochiul asta, dar nu pot fi sigura, fiindca oricum era pe jumatate inchis. Dupa ce am visat ca imi canta Dean Martin "everybody loves somebody" in timp ce eu mancam inghetata in piata spaniei, uitandu-ma cum luna se lasase agatata de un poet pletos care ii soptea tot felul de chestii in dialect, mi-am dat seama ca nu e treaba mea. La urma urmelor nici mie nu mi-ar placea sa se holbeze o planeta intreaga la mine.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!