poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1956 .



cad frunze peste capul meu si al tau
personale [ ]
...nu exista

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [baleala ]

2005-07-05  |     | 



" Cad frunze peste capul meu si al tau".
Galbenul lor imi incalzeste mintea.Imi incalzeste creierul.Cad frunze peste capul meu si al tau si ne tin cald.
O mana alba iti atinge fruntea.Simti sangele zvacnind? Simti inima topindu-se? Eu da.Si mi-e frica.N-am mai simtit niciodata sa-mi bata sangele in locul inimii si sa-mi curga inima topita prin vene in locul sangelui.N-am simtit niciodata frumusete inauntrul meu.As putea muri in clipa aceasta fara urma de regret.Uneori, e atata frumusete in lume incat simt ca nu mai suport.
Spune-mi ca si tu simti la fel,pentru ca daca e asa,a venit toamna, iar daca nu, eu nu o pot primi si nu o pot vedea.
Vezi ce coroana ti-au facut frunzele? Vezi ca a nins peste noi,dar nu ne-au ingropat in singuratate? Te rog...mai lasa-ti coroana macar pentru cateva secunde...te rog...crede si tu in toamna.Lasa mana alba sa te mangaie, crede ca ai sa o topesti cu caldura ta, lasa frunzele sa te imbrace, crede ca vei lumina ca ele, crede ca toamna e deja in sufletul tau, crede ca n-ai imbatranit, crede ca n-ai murit...
O vad plutind, rosie ca sangele,rosie ca rusinea, alba ca naivitatea, galbena ca bunatatea, pura, mereu pura, insufletind copacii reci si radacinile lor moarte, strugurii cruzi, dealurile cocosate...
O vad si o simt ridicand suflete aurite in aer si trimitandu-le in Etern.Cata magie! Si ce splendoare!
Merg descult pe toamna calda, invelita cu frunze.Au colturile taioase...si reci.
Am colorat toamna in rosu fara sa vreau.Mi se duce inima.Imi curge inima, dar vreau sa vad unde se termina toamna.Nu mai am putere.Viata mi s-a scurs.Nu mai am inima.A ramas pe frunze.Dar coroana nu mi-o scot...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!