poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 741 .



insemnari... (2)
personale [ Jurnal ]
gandul la ea... dorul de ea...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dorul ]

2005-06-05  |     | 



4 Sâmbăta
Nu am sa scriu nici despre poet, nici despre programator azi...
Am sa scriu despre dorința, tristețe, despre ceea ce sunt in clipa aceasta, despre ea... mai ales despre ea si despre ce a devenit pentru mine.

Mă afund intr-o plasa de păianjen ce mi-o țes de unul singur mai încurcat ca niciodată pana acum; mă întreb insa cine nu ar face la fel in locul meu!? Nu pot avea coerenta in gândurile mele, nu mai pot gândi cu început si sfârșit, liniile acestea le-am pierdut când am întâlnit-o; când am descoperit ca mă aflu in fata propriului meu eu, când... când am realizat ca mă agatam de ea din ce in ce mai mult, de la primele cuvinte, de la primele... de la primele rânduri scrise unul altuia.

Zi de zi in fata unui monitor alb, zi de zi trăind pentru a mai citi un cuvânt din partea ei; mă întreb daca au rost toate jocurile astea. Mă întreb ce se întâmpla cu universurile create in jurul celorlalte, când un alt univers începe sa fie creat, mai ales in jurul unei lumi care este formata din fum...

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to
cut me, I'll bleed forever

[Nightwish - Ghost love score]

Ne ascundem in lumi in care nu ne-am găsi niciodată unul pe altul... Mă întreb cum de suntem in stare sa comunicam unul cu altul, mă întreb cum, unde găsim firul cuvintelor celuilalt, si cine ne-a adus atât de aproape; si totuși mai departe de atât nu se putea...

Întind mana in negura întunecata din fata mea; in universul ei simt ca si ea face la fel si uneori aproape ca mă simt in brațele ei... si mă rog îngenuncheat in fata unui altar pe care l-am parasit de mult; mă rog ca acolo unde e si ea sa se simtă la fel. Sa simtă măcar un pic din căldura sufleteasca a învăluirii mele...

Born from silence, silence full of it
A perfect concert my best friend
So much to live for, so much to die for
If only my heart had a home

[Nightwish - Dead boys poem]

Îmi caut o casa! Un lăcaș in care sa mă simt acasă, sa simt ca îmi voi regăsi liniștea de mult furata! Poate ca nu o voi găsi in brațele acestui vis de o nesfârșita, dar plăcuta agonie, ce a atins plăcerea unui drog... dar pare sa se rasfranga in sensul acela... M-a învăluit cu parfumul cuvintelor sale, cu nodurile ce încerc mereu sa le dezleg pentru a pătrunde mai adânc in sinele sau...

Atât de asemănători, atât de diferiți unul de altul... Mă regăsesc atât de tare in aceasta reflecție, ce pare atât de mult sa fie ea... Dar ce păcat totuși ca reflecția aceasta e rece… prea rece… nu ne putem hrăni decât cu impresii, ghicind… visând la ceea ce visează celalalt in întunecatele mreje ale propriei minti.

Barely cold in her grave
Barely warm in my bed
Settling for a draw tonight
Puppet girl, your strings are mine

[Nightwish - Feel for you]

Nu știu de ce! Ne regăsim amândoi aici, in universul ce începe sa se nască! Îl năștem împreuna! Îl creăm împreuna! Totuși atât de departe de înfăptuirea lui...

Sitting on a corner all alone,
staring from the bottom of his soul,
watching the night come in from the window

It'll all collapse tonight, the fullmoon is here again
In sickness and in health, understanding so demanding
It has no name, there's one for every season
Makes him insane to know

[Sonata Arctica - Full Moon]

O iubesc! Nu îmi vine a crede când spun lucrul acesta! Pentru Dumnezeu, nici
măcar nu o cunosc! Nu am cunoscut-o niciodată! E doar un sir de cuvinte pe un ecran rece! Iar eu o iubesc! E doar o voce pierduta undeva in mrejele serilor. Iar eu o iubesc! Iubesc modul in care vorbesc, ii iubesc rasul, tânguirile, tot! O iubesc!

M-a cam luat valul nu? Ar trebui sa mă opresc aici... ar trebui sa merg la culcare alături de ea... bineînțeles, cu gândul la ea, cu gândul la ziua in care vom fi unul alături de celalalt, si vom rade de zilele in care ne spuneam unul celuilalt cat de dor ne e...

Raman pana atunci ascuns in lumea mea, lume si univers ce se deschide acum doar pentru ea, iar pentru ceilalți e doar o alta negura ce o întâlnesc pe drum… O alta ceata in care se rătăcesc fara sa mai poată ieși vreodată…; Sau pe de alta parte, poate… doar un alt drum sec… uscat si fara pic de imagine… fara pic de… viata…

"Oh, sweet Christabel. Share with me your poem.
For I know now, I'm a puppet on this silent stage show.
I'm but a poet who failed his best play.
A Dead Boy, who failed to write an ending
To each of his poems."

[Nightwish - Beauty of the beast...]

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!