poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3197 .



Pagini albe (6)
personale [ Jurnal ]
epistole nedefinitive

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [elavictorialuca ]

2005-06-03  |     | 



Paris, 3 iunie 2005

As fi vrut sa scriu despre "les blanches pages de mon âme" la intoarcerea mea in tara. Ceea ce de altminteri voi face, caci toate dorintele mele imi sunt implinite azi. Nu scriu de aici prea mult caci nu suport sa scriu fara diacritice, nu suport sa scriu fara italice atunci cind simt ca este esential sa apara si tare mi-as fi dorit sa astern fotografii...

Si totusi, e un imbold, ca o forta interioara, o chemare din launtruri sau de dincolo de mine ce ma indeamna la scriere, la un fel de asternere in alb, iarasi, un altfel de alb astazi, inainte de plecarea mea la Mont Saint Michel. Voi lasa Parisul in urma pentru doua zile, cu o emotie aproape nefigurabila, acea emotie a implinirii unui vis pe care ti l-ai sadit in suflet in adolescenta, inradacinat in tine si crescind fara macar sa mai crezi ca se va implini intr-o zi.

Mont Saint Michel, ca o poarta paradisiaca, spre care ma indrept cu piosenie, cu acea recunostinta a spiritului spre un chip divin ce ma vegheaza, ce imi sfinteste la nesfirsit pasii, nelasindu-ma nici amaraciunii, nici intristarii, nici disperarii mai mult decit pot trai in mine, un chip de heruvim poate, o faptura divina poate, ce imi ia vis cu vis si mi-l deschide ca pe un lotus intr-o vreme cind nici nu mai credeam sa poata deveni posibil.

Uneori este necesar sa treci prin neguri pentru a atinge lumini ceresti, uneori este necesar sa atingi moartea citeva secunde pentru a reveni la viata mult mai inalt si mult mai intelept. Uneori este necesar sa resimti ura pentru a trai cu adevarat si autentic iubire. Uneori suntem atit de aproape de esentele universale incit treserim infiorati la fiecare pas, ca si cum o calatorie ce se vrea a fi in afara lumii tale este in cele din urma o calatorie interioara descoperitoare de noi tarimuri.

Despre ea voi scrie mai departe, la intoarcerea acasa. Acum ma las doar traind, invaluita de apele necunoscutului mereu asteptat, mereu visat, implinind visele din copilarie, la vremea cind luam basmele si cartile drept realitate. Si, incredibil, este o realitate mai frumoasa decit orice descriere literara si decit orice inchipuire de basm.

...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!