poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 787 .



System boot failure
personale [ Gânduri ]
sau... scriu pentru noi...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dorul ]

2005-05-25  |     | 



Te rog, iubito, nu citi aceste rânduri, iar de o faci… nu eu sunt cel ce a scris… ci mâinile si temerile mele…

M-am așezat in fata computerului din nou. Apăs butonul magic, ca așa îl numesc mai nou... Selectez ca sistem de operare Linuxul, aici m-am obișnuit sa lucrez in ultima vreme. Aici m-am obișnuit sa îmi fac draci, de parca in celalalt, de la măreața companie pe care nu o numesc, nu îmi fac draci. Aici pentru ca e greu de operat, dincolo pentru ca îmi crăpa din doua in doua minute.

Aștept sa pornească O.S.-ul, iar mintea îmi e ca întotdeauna in alta parte; si cred ca cea mai conștienta de locul in care gândurile mele sunt... Visez cu ochii deschiși, iubito, visez la ceea ce tu ești acolo, departe de noi, insa vocea ta îmi pare atât de aproape încât as putea sa o îmbrățișez.

„My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to
Cut me, I’ll bleed forever”

Uneori mă întreb daca te merit. Mă întreb acum, in timp ce vorbești cu mine, in timp ce îmi cânți melodia noastră… melodia care ne-a unit… Lumea ta nu dark deloc, iubito; lumea ta e plina de capricii, dar capriciile tale sunt încă inundate de lumina; eu am reușit poate sa te aduc din nou la lumina, dar mi se pare cel mai adânc paradox. Lumea mea… cea in care trăiesc mereu cu spiritul, cea in care sălășuiesc cei trei pe care tu ii știi, lumea noastră e mult prea întunecata.

Uneori cele mai întunecate temeri ale lui Hedon se adeveresc. El e elementul cel mai puternic in lanțul acesta al slăbiciunilor pentru caracterele din propriul meu eu; l-ai detectat nu e așa? Ti-ai dat seama de lucrul asta. Tu îl dorești întotdeauna pe Dor, dar Dor e mult prea rar la suprafața, si greu iți dai seama ca mai tot timpul vorbești cu Hedon. Iar Hedon trebuie sa fie cel ce întotdeauna se păzește de ceea ce îl înconjoară, dar iubito, Hedon nu ti-ar face niciodată rău…

Ne ascundem mereu după același set de cuvinte pe care uneori ne dorim atât de mult sa îl spunem in propria limba, dar nu… aici, in ipostaza noastră ne e atât de ușor sa îl spunem in alte limbi învățate in decursul timpului nostru… Sunt doua limbi sau mai bine spus limbaje pe care mi le doresc, iubito… iar acelea le știi. As dori sa te aud spunând cuvintele acelea atât de pline de bucurie in propria noastră limba.

Dar acest lucru înseamnă apropierea ta si mai mult de lumea mea… de lumea muzicii întunecate pe care o ascult si de care trebuie sa te țin departe. De adevărata lume a lui Hedon pe care nu vreau sa o cunoască nimeni. Îmi spui ca lumea ta e mai întunecata decât pot crede, poate. Dar poate ca ar fi îndeajuns lumea ta si poate ca lumea mea ar fi prea mult pentru tine. Mi-e teama sa te aduc in lumea mea complet; dar acum in postura lui Dor, mă întreb daca lumea mea mi-o cunosc EU.

Îmi spui ca l-ai visat pe Hedon. Ca ai visat răutatea din el… My love, răutatea lui se manifesta numai de cei ce îl lovesc, Hedon e Dor, Hedon a devenit Dor pentru tine… Hedon nu ti-ar face niciodată rău. My love, Hedon, demonul, îngerul decăzut, îngerul nebun (spune-i cum vrei) ar face orice numai sa știe ca ești fericita acolo, in lumea ta… poate in ceea ce va deveni cândva lumea noastră. L-ai visat pe Dor si apoi pe Hedon, iar de Hedon te-ai speriat, atunci înseamnă ca te-ai speriat de mine; de partea mea rea… de întunericul din mine… De ce nu ai așteptat sa vezi ce se întâmpla? De ce? Iți înțeleg frica… înțeleg ca nu ai putut sa o înfrunți…

„Barely cold in her grave
Barely cold in my bed
Setling for a draw tonight
Puppet girl your strings are mine!”

Lumile noastre… așa cum nu le vedem acum, lumile noastre ce nu le putem decât pipai prin negura distantei dintre noi… Nu le cunoaștem, nu ne cunoaștem decât cuvintele… dulcile cântări fără de înțeles pe care nu le putem decât bănui…

„I have always been fighting... and I have always been alone in my fight against... well, I don`t know against what... at the beginning against the ones that made my life impossible, then against the monster I`ve become... It`s not normal, it has never been a normal life for me... I hadn`t even have what Tuomas wants to regain... It`s always important to have someone beside me... it`s the most important thing. With his help... with your help I could overcome everything...”,
îmi spui tu…

Atunci Lucife,… alătura-te lui Hedon! Deveniți unul! Si rămâneți unul! Dar temeți-vă de ceea ce sunteți, moderați-va unul pe celalalt si trăiți împreuna, dar mai ales spuneți-va ceea ce simțiți si ceea ce tânjiți atât de mult unul pentru altul.

Lucife,… nu ii nega lui ceea ce si tu simți pentru el. Știu… mai e timp pana când clipa de a spune acele cuvinte… dar iubesc ceea ce am învățat despre tine… nu știu daca ar putea exista ceva care sa mă despartă de ceea ce pari acum pentru mine; de ceea ce tinzi sa devii.

Lucife… Te iubesc! Si nu îmi spune sa tac, pentru ca vreau sa o strig lumii întregi!

[Iartă-mă ca ti-am folosit numele aceasta iubito! Azi am marcat plecarea lui Illoth… Azi am rămas doar doi… Eu si tu… Hedon si Lucif…]

System boot failure… Please restart and insert boot disk… Si tu Brutus… Linuxul mă lasă… Parca îmi spune si el… Sun-o ba tâmpitule odată… Sun-o si spune-i ca pleci către ea…

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!