poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1827 .



Povestiri mincinoase III
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [copita ]

2005-05-08  |     | 



M-tii Bucegi
Excursie organizata de profesorii asistenti de la geografie. Datorita apropierii de capitala si-au anuntat acum prezenta o serie de colegi, unii dintre ei neavand nici cele mai elementare cunostinte despre secretele muntelui. Venisera unii cu genti de voiaj , care inlocuiau rucsacii, unele fete erau incaltate in pantofi de club, iar in genti aveau mai multe cosmetice decat mancare. Ne-am adunat in jur de 20 de insi cu tot cu profesori. S-a ales ca traseu valea Malaestilor , un traseu destul de accesibil chiar si pentru initiati. Profesorii tineri fiind erau destul de glumeti cu fetele, facand tot felul de apropouri pe tema sexuala, se dadeau drept montagnarzi incercati si sfatuiau fetele cum sa mearga pe munte. Prima seara am campat la cabana Malaesti, aici ni se releva un peisaj splendid ce pornea din brana Caprelor si se termina sub cabana noastra. Am hotarat sa dormim 4 in cort, eu, Ghinet, Costi si Ursu. Ghighi era un rocker inrait, ce duhnea a rahat si bautura. Vesnicul tricou cu I. Maiden capatase o culoare inchisa, cu mici pete albe ramase probabil de la voma varsata pe el in seara precedenta. Dupa ce ca era o mana de om de cca 45 kg, baga in el bautura ca intr-un butoi fara sa se menajeze deloc, chiar el spusese ca fericirea pentru el are forma de sticla. Piciorele lui parca erau niste paranteze , prost trasate de mana unui elev de clasa 1. Singura lui calitate era ca nu se supara cand ceilalti il batjocoreau sau faceau apropouri jignitoare la adresa lui.
Costi un oltean logoreic, ce arunga prostiile din gura, precum combina spicele, cu o intensitate ce l-ar face invidios si pe Ilie Dobre, avea o fata de caraghios ce-l facea sa semene cu Pluto. In seara respectiva olteanul nostru a incasat-o rau de tot de la Cosmin. Se pare ca motivul acestei altercatii, ar trebui cautat la Costi mai precis in stomacul acestuia ce nu putea sa-si mai suporte gazele. Fara sa tina cont de noi olteanu se credea in filmele cu negrii si tragea in mod repetat vanturi lucru, fapt ce l-a enervat la culme pe Tigan care i-a administrat o mama de bataie, ce l-a obligat pe Costi sa poarte fular a doua zi pentru a-si ascunde ranile. A doua zi am urcat destul de greu Hornul Malaiestilor,deoarece era zapada moale si ni se afundau picioarele pana la glezne. S-a dormit pe varf in seara aia, o parte dintre noi preferand sa campeze la Bolboci. Printre cei care au ramas, au fost si Ciprian cu Oana care in final s-au constituit intr-un cuplu potrivit. Ziua 3 a fost lejera seara am campat la Babele. Noaptea respectiva s-a dovedit lunga pentru Ghighi care tremura din toate madulare precum o piftie clatinata(dupa spusele Ursului).

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!