poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1546 .



despre mine: cine sunt, ce sunt, cum sunt
personale [ Gânduri ]
criticati-ma

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rhadookoo ]

2005-05-07  |     | 



mi-am dat seama ca viata e scurta. si chiar e. al dracului de scurta. dar nu iti dai seama de asta decat dupa ce e un pic prea tarziu. si imi dau seama ca trebuie sa traiesti cat ai timp. totul se misca azi mult mai repede. nu ai timp sa te gandesi de doua or pentru ca... pana te gandesti... ai pierdut trenul... imi traiesc viata dupa bon jovi. dragoste si libertate e tot ce am cerut, cer si voi cere vreodata. sunt un gen straniu de om. sunt narcisist si am de ce. nu ma iubesc pentru cum arat. asta nu imi place. ma iubesc pentru ce sunt, ce fac, cum gandesc. sunt omul care va iesi din turma pentru ca asta e singurul mod in care ai sa supravietuiesti azi. sunt 10000 de caractere intr-unul singur si sunt mandru de asta. incalc regulile nu pentru ca sunt nevoit intotdeauan, ci pentru ca asa sunt, nu respect autoritate si nu o voi respecta niciodata. nu mi-a pus nimeni jugul la gat pentru ca nu a reusit nimeni sa ajunga la gatul meu. CARPE DIEM oameni buni. daca ai sa te trezesti intr-o dimineata si are sa te doara spatele si mainile si o sa miroasa in casa a naftalina, te anunt ca e prea tarziu sa fii liber. libertatea nu o ai. libertatea o castigi. si cand o ai... impreuna cu dragostea... ESTI GOLIATH(doar cu ceva creier in plus)!! imi curge prin vene sange de cal neimblanzit. acelasi cal pe care il calaresc pe poteci de munte, in galop. asta e libertatea. sa simt aerul in fata si calul sub mine si mirosul de fan. "no regrets for the things i've done, no regrets for wars i've won!". inotdeauna mi-au placut oamenii liberi. muschetari, eroi, pirati. imi plac oamenii liberi care traiesc dupa un cod al onoarei. astazi onoarea, libertate,prietenia adevarata sunt doar cuvinte. eu imi traiesc viata dupa aceste cuvinte! ce e onoarea? onoarea e ceva ce aveau muschetarii! e actiunea de a fi gentleman si pirat in acelasi timp! ce inseamna prietenie? un mers la bere sau la un bairam? acum da. eu am putini prieteni pentru ca desconsider omul. este cea mai proasta dintre creaturile planetei. numar pe degete persoanele in lume pe care le consider superioare! tata e una dintre ele. mai sunt vreo 10. oamenii chiar sunt prosti! cel mai mult, pot considera pe cineva egalul meu. de obicei vad oamenii mult inferiori mie. de ce? pentru ca oamenii asa sunt. oameni batrani se duc la vot sa decida soarta unei tari, chiar daca nu mai respira pana la urmatoarele alegeri, si oamenii in masura sa decida nu se duc. de ce? pentru ca toti isi bat joc unii de altii. si eu de toti. stau sus in varful meu, pe norisorul meu si rad de ei. se cearta, mor in razboaie care nu sunt ale lor, isi duc viata dupa ce cred ceilalti. eu nu! eu traiesc ca sa incalc regulile! si incalc regulile ca sa traiesc... regulile impuse ca sa ingradesca liberatea. nu regulile adevarate! ma imbrac in blugi si tenesi doar ca sa scot din sarite conducerea institutiei! scuip si injur pentru ca nu imi este permis! chiulesc pentru ca stiu ca nu am voie! ma bat pentru ca stiu ca nu imi este permis si pentru ca stiu ca adeversarul are retinerisi ca ii este frica. nu imi e frica de nimic pentru ca stiu ce pot si cat pot! sa omor? niciodata! cand va veni ziua in care va trebui sa trag un glont in cineva sau sa infig un cutit in cineva fara un motiv anume, si chiar si cu unul intemeiat... voi fi trait prea mult. nu vreau sa fiu celebru. nu vreau bani. vreau libertatea de a trai din ce imi place mie. vreau sa fiu fotograf. sunt fotograf, dar in lumea de azi...trebuie sa dai jos pe cineva ca sa poti sa te urci in locul lui pe scara aceasta formata din placerea morbida de a vedea o lupta pe viata si pe moarte intre oameni care nu se cunosc, si care vor acelasi lucru, un lucru pe care nu il pot avea dar cu care vor fi fericiti pentru ca e un titlu : "functie". nu voi lucra pentru nimeni niciodata pentru ca nu accept autoritatea. nu o accept pentru ca asa am fost facut.am pomenit numele Domnului. da, cred in Dumnezeu. nu merg niciodata la biserica. imi e de ajuns sa stiu ca eu cred in Dumnezeu si ca El ma asculta cand ii spun ceva. nu merg la biserica pentru a arata ca eu cred in El si ca vin sa fac pomeni, sa impart, sa stau in genunchi ore in sir si sa ascult vreun preot beat mort cand zice ca trebuie sa ne iubim unii pe altii cand el de fapt iubeste nevestele tuturor din parohie. sa fii credincios nu inseamna sa mergi la biserica si sa te rogi si sa cazi in genunchi sa te caiesti pentru gereseli! nimic din toate astea! inseamna sa sti tu ca esti credincios, sa vorbesti cu El seara dupa rugaciune si ... atat. oamenii sunt altfel. fac asta de frica! de frica sa nu ajunga in iad! si iadul si raiul sunt aici pe pamant!esti la un pas de amandoua! va sugerez sa va dat din calea mea! sunt un om care pot sa pariez totul pe dragoste si sa pierd cu zambetul pe buze! sunt un om care nu are frica! si nu trebuie sa ascult de nimeni! imi aleg cu grija oamenii care ma inconjoara. am cateva persoane pentru care as face orice. restul...ziua buna oameni! dar pentru persoanele alea, pe care stiu ca le-am ales bine, mi-as da viata in orice clipa. pentru oricare dintre ele as face ceva nebunesc in orice clipa! iubesc pentru ca e cel mai frumos sentiment posibil. si pentru ca ea pe care o iubesc e perfecta! uitati-va la mine! ea nu va avea niciodata nevie de inele sau pietre pretioase sau de bani. daca ii dai iubirea neconditionata(in general) nu va pleca decat daca ii faci ceva foarte rau! nu cred ca sti cum e sa fi liberi! de aceea ai sa imi critici textul din punctul de vedere al unui om care este prins in reguli si regulamente si programe! uite cel mai bun exemplu! crezi ca ai putea sa lasi intr-o zi de miercuri, aleasa la intamplare, orice deoparte si sa pleci la plimbare? nu! de ce? pentru ca ai program! ma intreb cate greseli am in text? probabil ca multe. nu am sa le corectez. nici nu am sa incerc! de ce? pentru ca si greselile si realizarile mele ma caracterizeaza! si nu am sa incerc sa nu gresesc ... pentru ca... desi sunt mai bun ca multi, sunt om!stiu sa ma imbrac si in costum dar si in blugi. stiu cum sa ma port in fiecare. vei observa oamenii care nu se imbraca de obicei in costum ca isi desfac nodul la cravata. nu sunt obisnuiti sa o poarte! imi place sa fiu eu si asta voi fi intotdeauan! va sugerez sa fiti la fel. lumea e facuta ca sa functioneze dupa legea junglei. kill or be killed. daca esti un om bun, au sa te manance de viu. da cu toti de pamant ca sa stie de cine sa le fie frica. stiti ce mi se pare amuzant? ca la mine, despre mine, parerile sunt impartite. o parte din oamenii care ma cunosc ma urasc pnetru ca spun adevarul, spun ce cred, si stii si tu, ca majoritatea nu accepta asta. oricui ii place o micniuna frumoasa. dar mai e o parte, mica ce-i drept care cred ca sunt altfel. sunt fascinant? poate pentru ca nu imi e frica! sunt fascinant pentru ca nu respect regulile? da. oamenii sunt atrasi de ceea ce nu pot avea. si toti vor sa fie liberi dar nimeni nu este. poate nici chiar eu. dar eu sunt mai liber ca multi dintre voi pentru ca mi-am impus : LIBERTATE SI DRAGOSTE INAINTE DE TOATE!


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!