poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1541 .



Amintiri din Viitor
personale [ ]
Pamflet

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-05-06  |     | 



Stiri interne ( 2002 ).

Presedintele Romaniei D-na Valeria G.Destin a declarat ieri la o conferinta de presa ca numarul cetatenilor care traiesc sub nivelul saraciei a scazut la 40.000. Inflorirea economica in Romania inregistreaza astfel un nou succes.
Pretul electricitatii a fost redus anul acesta cu inca 7% . Numarul accidentelor de circulatie a scazut drastic. Ministrul Transporturilor D-na Tereza Drumea, a declarat cu mandrie ca asta se datoreaza si celor 100 de noi sosele renovate anul acesta.

Prima data in 20 ani Romania a refuzat ajutoarele economice americane . D-na Vasilica Prosper, Ministrul Finantelor a declarat ca a venit timpul ca tara noastra sa traiasca din propriile ei resurse. Eliminarea dependentei economice de marile puteri va duce la o inflorire economica fara precedent. Si o independenta strategica . In sfarsit ultimul trib de romi a s-a mutat de buna voie si nesilit de nimeni in noul cartier Piata Roma din Gheboaia.
Regina Romilor Altetea Sa Vasilica Ciob a declarat cu mandrie " Noi nu mai sintem beduini" . Dupa cum stiti numai beduinii mai traiesc in corturi si cocioabe din tabla, ilegale.
Asociatia Barbatilor Batuti din Bucuresti nu a primit permis de a manifesta in fata Palatului Republicii. Ministrul de Interne D-na Marcela Bulan a declarat ca Politia nu poate sa-si asume responsabilitatea de a le impiedica pe nevestele manifestantilor sa nu-i ia la bataie in timpul paradei.
Ministrul invatamantului D-nul Marcel Ghei (aoleu!!-un barbat) a inaintat un proiect de lege pentru introducerea in scolile primare a materiei Cosmetica. Prima votare va avea loc in doua saptamani. Baietii de la liceul Lazar au manifestat in Cismigiu impotriva legii. Politia i-a alungat cu bastoane si rujuri de buze Revlon.
Azi 2 Iulie s-a rejucat meciul Steaua-Ceahlaul Piatra Neamt. 20.000 de spectatoare au fost martore la infrangerea Stelei cu 7-0 si retrogradarea ei in divizia B. Presedinta clubului Steaua d-na Stela Luzeru a declarat ca infrangerea e meritata si retrogradarea in divizia B e un lucru bine venit avand in vedere valoarea slaba a lotului." In sezonul urmator, a declarat d-na Luzeru, vom pastra acelasi lot de jucatori si le vom mari salariile si primele pentru a le imbunatati motivatia ca sa revenim in prima liga. "
Si o veste rea, Romania a trecut pe locul intai in statistica sinucigasilor din Europa de Rasarit. Anul acesta s-au luat viata 6 cetataeni in comparatie cu numai 5 in Ungaria . O contestatie a fost depusa de Ministrul Bunastarii D-na Maria Gurme care a subliniat ca doi dintre nenorociti nu au vrut sa se sinucida ci doar s-au mirosit din greseala la subrat.
S-a redeschis siteul Poezie.ro. D-na Constanta Buzea , Ministrul Poeziei, a achizitionat siteul pentru 100.000 $ de la R.L. fostul proprietar.R.L., emigrat in Franta de zece ani s-a aflat in dificultati materiale si a fost nevoit sa-l vanda cu toate ca a fost instiintat de D-na Buzea ca va fi un site exclusiv pt.poete si Adrian Paunescu , recasatorit si barbierit cu d-na Ministru. Ba nu, barbierit si necasatorit. Lumina, Lupta, Libertate.
D-nul Vadim Tudor , este noul Presedinte de onoare al Asociatiei Romania -Israel. Dansul va efectua o vizita de 3 zile la Ierusalim. Muncitorii Romani din Israel, cei neexpulzati , ii vor pregati o primire "semita" cu pita si sare din Marea Moarta.
Marea poeta Romana Aleksandra Haicu a primit si anul acesta Premiul : Cersetorul de Aur . Noul Volum al marei poete: "O lacrima in coltul ochiului" s-a bucurat de mari aprecieri si succes. Cei 200 $ obtinuti din vanzarile volumului au fost donati Asociatiei Cersetorilor din Romania . Trebuie subliniat ca numarul cersetorilor emigranti in Spania, Franta si Germania a scazut vertiginos. Merita de cersit si in Romania. In urma cu ani situatia era deplorabila, oamenii nu mai aveau ce sa dea nici macar la cersetori, pastrau pentru ei . Aleksandra Haicu a primit un premiu de 10.000 de dolari inmanat de Ministrul Culturii D-na Dedina Canepa. D-na Haicu a declarat emotionata ca-si va achizitiona in sfarsit masina vietii dansei, Daewoo Speedy Turbo.
Ministrul Stiintei D-na Ecaterina Patru a anuntat oficial ca da demisia. Misia e fostul sot emigrat in Siberia. Si dansa a hotarat sa dea de el. Cu un an in Urma Misia Patru inventase un dispozitiv de alungare a calamitatilor care nu a functionat cum trebuie si toate ororile vremii s-au intamplat la Bucuresti. Acum fiecare Senator are Caiac la scara. Norocosii au submarine miniatura.
In Muzeul papusilor de ceara Doamna Tuse din Scornicesti au aparut ultimele patru creatii: Sotii Ceausescu insotiti de Adrian Paunescu si Vadim Tudor. Ultimii doi apar in spatele cuplului, aplecati.
Ati obosit nu? Prostii nu? Dar cine a ras un pic sau a zambit stie el ce stie. Cand plangi, plangi singur. Cand razi, razi cu toata lumea.



.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!