poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2639 .



O zi la dentist
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rebel ]

2005-04-29  |     | 



Cînd sunt la volan, urăsc pietonii. Cînd sunt pieton, urăsc șoferii. Cînd sunt pe bicicletă îi urăsc și pe unii și pe alții.
Dar nimic nu urăsc mai mult decît dentiștii.
Din cauza asta mă spăl pe dinți de cîteva ori pe zi.
Dar se pare ca dinții mei nu țin cont de asta.
Așa încît îmi iau inima în ei și mă duc la dentist.
Mă așez pe un scaun în sala de așteptare și, ați ghicit, încep să aștept. Mă uit pe pereți. Dintr-un poster, un crocodil îmi zîmbește cu toată gura aia plină de dinți. Pare fericit. Aștia, da dinți! pare să-mi spună. Mă gîndesc la ai mei și parcă îmi este un pic rușine. Aștept în continuare. Din camera alăturată aud fluieratul oribil al frezei, gîlgîitul apei, altele nedefinite. Mă simt un pic tensionat.
Îmi vine rîndul. Intru. Dentistul mă întreabă care e problema. Eu îi spun. Îmi lovește dinții cu un ciocănel. Doare? Puțin. A dracului carie, a dispărut. Odată cu ea și durerea. Specialistul nu se poate lămuri. Trebuie o radiografie. OK. Asistenta mă conduce într-un cabinet alăturat. Ușă de plumb, șorț de plumb, mănuși. Încurajator. Îmi dă filmul. Þineți-l cu mîna, strîns. Iese în grabă pe ușa pe care o închide cu grijă. Pornește drăcia aia și după cîteva secunde bune o oprește. Gata. Mă duc cu radiografia la dentist. Se uită la ea. Nu e bună. Probabil am mișcat-o în timp ce. Mai facem una. A doua, din fericire, e bună. Gata s-a lămurit. E o carie mică. Se rezolvă.
Mă bucur.
Și pentru iradiere. Ce poate fi mai frumos decît să ai o aură in jurul tău! Să luminezi noaptea!
Măcar cîteva zile.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!