poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1537 .



Bucuresti
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [copita ]

2005-04-27  |     | 



Bucuresti, capitala Romaniei, un oras cu peste 2 milioane de locuitori, ce prezinta un profil economic complex, asa ar suna o parere a unui oarecare din provincie. Nimic gresit in aceasta afirmatie, dar in aceasta definitie s-a omis tocmai modul de viata al celor ce salasluiesc aici. In randurile de mai jos voi incerca sa fac acest lucru.
1. Bucuresti e orasul celor cu bani multi, care au un job bine platit si care raman imuni la oricine si orice.
2. E orasul celor care traiesc de pe o zi pe alta,a celora pentru care singura grija e asigurarea hranei pentru ziua urmatoare. E orasul celor flamanzi, care rabda saptamani intregi doar pentru ca sa poata asigura plodului sau un presupus viitor, viitor ce se releva in culori sumbre.
3. E orasul cibernetic, in care gloata se indreapta dimineata spre locurile de munca precum niste roboti, care au fost programati din timp, fara sa se uite pe unde calca, singura lor grija fiind protejarea aparatului electronic din interiorul lor.
4. E orasul in care nu exista noapte, aici ziua are 24 de ore, in ultima parte a zilei activitatea fiind concentrata in cluburile de noapte, unde se asculta manele si se consuma in mod exagerat alcool.
5. E orasul cersetorilor, al celor care s-au gandit ca venind acolo unde exista o populatie mai numeroasa, sansele lor de castig vor creste.
6. E orasul tarfelor fara voie care sunt racolate si obligate sa se prostitueze.
7. E orasul universitar cel mai important din Romania, unde imaginea de student s-a inrautatit vizibil.
8. E Mecca provincialilor care vin aici in speranta unui loc de munca bine platit.
9. E orasul cainilor vagabonzi, al parcurilor neingrijite, al substantelor cancerigene si a tot ce-i mai rau pentru sanatatea omeneasca.
10. E orasul hotilor de troleibuz, al drogatilor din canale si cluburi, al cersetorilor schingiuiti.
11. E orasul in care autoritatile inca nu vor sa-si faca treaba asa cum trebuie.
12. In concluzie Bucurestiul e orasul perfect.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!