poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1115 .



scrisuri
personale [ Gânduri ]
oarecare

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [cautandu ]

2005-04-22  |     | 



totul mi se pare simplu,pana incerc sa inteleg ceva.e bine sa crezi ca stii totul, nu mai necesita a doua privire si ..nu mai ramane nevoia de cunoastere.sa-i zicem sete.ce poate fi mai sincer la un text decat sa exprime starea si gandurile autorului fara alte complicatii.starea mea?-deplorabila.sunt:"a poor excuse for a human", desi sunt impacat cu mine si multumit de ce am.si acum apare natura umana -vreau mai mult, vreau mult mai mult.vreau iubire.o caut de ceva vreme dar mi-e ca nu cu destula hotarare.am zile in care n-am chef de nimic-sunt prea revoltat de cautarea mea zadarnica.n-am sa invoc divinitatea.D-zeu si-a facut treaba..dar eu am ratat sansa.de fapt sansa dupa sansa.cu toate astea tot sper.banuiesc ca dragostea cand esti la 20 de ani nu poate fi decat o farama de fericire, de aceea o caut cu disperare si vreau sa ma infrupt din ea. pana de curand credeam ca sunt urat-stiti obsesii gen adolescentul miop al lui eliade, dar fara manifestarea geniului.probabil daca-l aveam s-ar fi manifestat.desi se spune ca ne folosim doar ~3%din capacitatea creierului, ceea ce ne face pe toti genii latente.se pare ca D-zeu ne-a facut pe toti egali dar..stiti:iti da dar nu-ti pune si-n traista.de la egalitatea asta, si alte chestii, mi-am dat seama ca nu conteaza prea mult aspectul exterior, si ca..nu sunt urat.asta nu inseamna ca sunt frumos, dar oricum, mi-am schimbat standardele.cred ca asta a marcat trecerea de la adolescenta la maturitate.apoi mi-am dat seama ca am abordat problema gresit..it's all in your head.asta inseamna ca sunt pe drumul cel bun,nu?problema e sa gasesc vointa necesara pt a primeni interiorul.hope it will come soon.desi dupa ultimul mic-mare esec in ale iubirii nu am mai putut sa simt nimic pt nimeni de teama suferintei..acuma se pare ca m-am indragostit din nou.nu stiu de ce,dar de fiecare data cand fac asta mi se pare ca femeia respectiva e perfecta.de-aici apare in general si primul semn al esecului iminent.
cam atat cu gandurile azi.stiu ca nu e literatura, ma scuzati dar..e un inceput si cand voi incepe sa citesc si sa gandesc si..eventual sa muncesc, eu zic ca voi progresa.pana atunci notele aste imi vor forma degetele-sper.cum e sa simti speranta si deceptie in acelasi timp?probabil ca toti cei ce scriu au cel putin o doaga(nu cred ca eu sunt exceptie)lipsa.asta e singurul fel in care pot sa inteleg fuga lor(si a mea de altfel) de realitate.se pare ca lumea noastra virtuala e mai simpla decat cea reala si de aceea toti incercam si batem la poarta dementei.atat pt noaptea aceasta,inca o data scuzele de rigoare,si va rog fie-va mila - e primul meu gand scris,fiti indulgenti.de altfel singurele "texte" pe care le-am mai scris(dar nu mi le amintesc)sunt "teoria mucului" si "text"(in acesta din urma eram patetic si exprimam ..ceva).
ps.desigur ca se preconizeaza o iubire imposibila, dar gogogo telesnobela.(ups am inventat un cuvant-deci cica am atins apogeul lipsei de imaginatie si..creativitate)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!