poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1056 .



Compile error at line: 8 :: Sintax is unknown
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [dorul ]

2005-04-12  |     | 



Conform rutinei ma asez la computer pentru ma apuca de lucru, deschid cu acealasi chef ca in fiecare zi mai intai Quanta +, apoi Gimp, un utlitar pentru prelucrarea vizuala a bazelor de date SQL, si bineinteles Mozilla.

Gaim (clona YM-ului pentru Linux) e pornit de mult timp, iar statusul e din nou BUSY, pentru ca altfel imi sar prea multi pe cap, si munca mea din ziua ceasta in care imi propun sa fac totusi ceva... Incep sirurile de combinatii de script php s mySQL redate prin intermediul HTML, comenzi de manipulare a tabelelor din banala baza de date, comenzi de preluare a datelor din serverul mySQL si cu ajutorul serverului php, transpunerea lor in pagina, in format HTML.

Cine imi imprumuta si mie un JavaScript? Nu imi place sa fac ceva ce nu stiu, si nici nu m-am chinuit pana acum sa prelucrez in limbajul acesta. Era treaba colegului meu sa faca lucrul acesta; dar bineinteles el nu e online la ora asta, posibil sa fie si la cursuri, iar eu am nevoie in clipa aceasta de el... so cine imi imprumuta si mie un JavaScript?

Ma apuc si caut tutoriale de JavaScript, si pana la urma ajung sa ma infig din nou la imensa si inepuizabila Biblie a acestui limbaj. Ma baga mai rau in ceata, dar pana la urma reusesc sa incropesc ceva care sa para cat de cat aproape de ceea ce imi doream. Macar poate inlocui ceea ce aveam nevoie pana cand colegul meu apare.

Imi dau seama insa ca nu ma pot concentra. Ca e prea liniste si atunci pornesc si XMMS (clona Winamp pt Linux), dar in playlist gasesc nimic altceva decat una din melodiile preferate ale...

Si uite asa incepe... si azi imi e dor de ea... si azi imi doresc ca din timpul ei, sa crute macar cateva clipe, sa imi spuna ca ii e dor de mine...

Compile error at line: 8 :: Sintax is unknown

Undeva a aparut iar un scurtcircuit...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!