poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4576 .



Către nenea Pan, (pi)e(r)ditorul de clone
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [syril ]

2005-04-05  |     | 



Nenea Pan, să știi matale că eu n-am vrut să mai vin pe aici, c-așa sunt eu supărăcioasă de felul meu și când mă supăr îmi iau jucăriile și plec acasă, că la mine acasă am mai multe plăci de bază si pot să-mi pun ce IP vreau eu, așa să știi matale. Și să mai știi matale că am și mai multe PC-uri dar care nu sunt chiar atât de personale, că fiind noi mai mulți membri în familie, personalul devine oarecum colectiv. Așa că, m-am gandit eu, cine ar putea fi mătraguna aia de care mă acuzi matale și am ajuns la concluzia că nu poate fi altcineva decat soacra mea, care, de când o știu, se ocupă de agricultura plantelor medicinale si din câte mai știu eu mătrăguna este o plantă foarte medicinală și intră chiar și în componența rețetei biterului suedez. Acuma, nu că eu aș lua apărarea soacrei mele, dar dacă pe site poate sta la loc de cinste o băutură medicinală, de ce n-ar putea sta si plăntuța din care provine ea ?! Că eu, dacă aș fi fost în locul soacrei mele, întâi m-aș fi documentat bine si mi-aș fi făcut un cont cu numele de Kilt.O. Whiski (scoțian). Cum spuneam, eu nu aș mai fi trecut pe aici, da’ matale m-ai amenințat cu vărguța sub formă de minus și eu am venit doar să-ți spun că o să mă duc la Hagigadar să urc dealul în genunchi și am să mă rog să-mi dai chiar două minusuri, că eu le-oi înmulți între ele, să rezulte plus. Și cum sunt și tare comodă, nu o să sterg textele, ci o să le las aici, să fie de învățătură de minte oricărui fraier care crede că poate avea umor chiar oricine. Și să-mi fie și mie de învățătură de minte, să nu-mi mai iau soacră pe lângă casă, ci să-mi iau câine. Acela nu știe folosi tastatura și nici plăcile de bază.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!