poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1252 .



De vorba cu faimosii . ( 1 )
personale [ ]
in joaca

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Joe King ]

2005-04-03  |     | 



Joe King : Willie mai frend , baga o cimilitura despre iubire.

William Shakespeare : Cand dragostea vorbeste, vocile tuturor zeilor par a fi adormite in armonia raiului.

Joe King : Bai Willie, ce naiv esti. Dragostea nu poate sa vorbeasca, e animal nu om , cel mult , indragostitii vorbesc intre ei cand fac dragoste.
Ea zice asa , ah...uuuuh...oh My Hercules....ah ..pe Zeus si pe Ares, Gicule esti cel mai tare din parcare. A...a...aaaaaaaaaaaa...
Gicule ? Cine e zeul timpului ? Timpul nu se termina dupa cinci minute si Mercedesul tau nu e chiar nou si foarte incapator. Insensibilule.
Vocile zeilor ? Willie, lets feis it , normal ca-s adormite. Din armonia raiului ei se uita mut, la cum
vorbeste dragostea in timpul sexului. Ei au inventat filmele porno. Dar tu nu o sa le prinzi, tu ai fost cu
dragostea platonica.
Romeo ala , maximum se atingea la locurile sensibile si ofta. Sex ultimativ, pe vremea ta.
------------------------------------------------------------
Joe King : Mumba, cum clasifici tu oamenii, la tine in Africa ? Ce-i intrebi ca sa-ti dai seama de caracterul lor ?

Mumba nigerianul : Spune-mi pe cine iubesti sa sa-ti spun cine esti.

Joe King : Mumba draga , sa te vad ca il intrebi pe taica-tau asta. In cel mai bun caz o sa descoperi ca nu mai e un sot fidel.

-------------------------------------------------------

Descartes : Ma indoiesc, deci cuget. Cuget, asadar exist.

Joe King: Batrane intelept asa fac si eu cand vad o suta de dolari pe trotuar .
Ma uit in stanga, in dreapta, ma indoiesc, ridic bancnota si o bag repede in buzunar.
Imi zic, ah , norocul vine cand vezi bine, cu banii astia imi cumpar doua sticle de whiskey. Deci cuget.
Si ma mai gandesc ca daca imi iau si niste mici cu bere, ma torpilez ca la balamuc. Asadar...traiesc.
-------------------------------------------------------

Dante : Nu-i durere mai mare decat sa-ti amintesti de zilele fericite in vremuri de rastriste.

Joe King : Man , cata dreptate ai. Sunt asa indurerat cand imi aduc aminte cum am dat foc la toate cataloagele din cancelarie. Dupa aia am urinat pe ele sa sting focul. Si nu m-a prins nimeni. Azi, vremuri grele, maximum ii bag niste prezervative in buzunarul de la haina sefului, pe sestache.
De cate ori uita sa-mi mareasca salariul.
Are o nevasta foarte geloasa si foarte solida , seamana cu o gorila tunsa la piele. Si musca..
------------------------------------------------------------

Goethe : Pentru orice realizare primul pas este curajul.

Joe King : Permite-mi sa te contrazic. Nu realizez sa fac treaba mare de trei saptamani.Dar am curaj cu tonele. Iau laxative , lichide , tot felul de fibre , am facut primul
pas acum doua saptamani si nimic. Eu cred ca pentru unele realizari primul pas e a nu mai avea matele inodate.

------------------------------------------------------------

Albert Einstein: Este mai dificil sa distrugi o parere gresita decat un atom.

Joe King : Albert, ai dreptate , din pareri gresite nu au reusit inca sa faca bombe atomice.

------------------------------------------------------------

Joe King : Hay, domnu' Schiller, poti sa tii un secret ?

Schiller : Secretul este pentru cei fericiti.

Joe King : Alt plangaret , bine, o sa-l pun pe internet acolo sunt multi fericiti.

------------------------------------------------------------

La Rochefoucauld : Daca n-am avea atatea defecte, nu ne-ar face atata placere sa le observam pe ale celorlalti.

Joe King : Adica cum ma omule , daca ai avea un singur defect, de exemplu un penis de 34 de cm lungime, nu ti-ar mai face placere ?
------------------------------------------------------------

De vorba cu Schopenhauer


Joe King : Prietene depresiv, totusi , cum sa facem sa distrugem lumea ?

Schoppy : - Puneti un individ sa aleaga intre disparitia lui si disparitia lumii intregi; nu trebuie sa va spun in ce parte va inclina balanta...

Joe King: Spune sincer, de ce te droghezi ? Nu ti-e frica ca vei fi pedepsit ? Si vei ramane in istorie ca un filozof depresiv si drogat ?

Schoppy : Justitia si politia nu sunt de ajuns pentru sarcina pe care o au de indeplinit, caci exista greseli prea dificil de descoperit ori prea periculos de pedepsit, unde protectia oficiala este neputincioasa.

Joe King : Man, ai mila de un parazit , da-mi si mie 1000 de galbeni sa-mi inec amarul in rachiu de prune, zis tuica.

Schoppy : Caritatea si binefacerea nu pot fi impuse, caci atunci individul ar vrea sa joace numai rolul pasiv si niciodata pe cel activ.

Joe King : Am impresia , Schoppy , ca nu esti numai pesimist dar cauti " activi " sa te scoata din depresie. Ai ceva de spus despre inclinatiile tale sexuale ?

Schoppy: Omul vrea inainte de orice sa-si conserve existenta si sa ramana in afara oricaror suferinte, iar prin suferinta intelege tot ceea ce inseamna lipsuri si privatiuni.


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!