poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2580 .



Lucrul dracului intr-un butoi cu gin
personale [ Jurnal ]
pseudo-jurnal

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [scarletlora ]

2005-02-16  |     | 



Actiunea se petrece candva, dar nu intr-un timp prea indepartat.Vara trecuta.
In vara trecuta, El o iubeste. Sta singur, cu inima franta. Ea sta la mama.
O doreste.Ii cumpara bijuterii, haine, pantofi.
Incearca sa ajunga pe aceeasi lungime de unda. Se izbeste ca de un zid.I se adanceste starea de disperare.El ii vorbeste de relatia care pare sa se duca incet dar sigur pe apa sambetei. Cu cat e mai insistent, cu atat ea pare ca se indeparteaza.
Tigarile nu-i mai ajung.Incepe sa-l cuprinda furia, lehamitea.A mai avut o relatie, ratata, in care parca vorbea la pereti.Deja nu mai intelegea nimic: cum naiba se face ca te implici pana peste cap intr-o relatie, te straduiesti sa-ti arati dragostea, esti manierat, atent, bun ascultator, si primesti in schimb o tona de nepasare???
Cealalta, fosta, a facut la fel.Lasase pana si cardul la ea.Daca ar fi dorit sa se duca cu baietii la o bere, nu avea cum, ca nu avea un leu un buzunar.Si ei ii cumparase de toate.Nici ea nu purta nimic din cadourile lui.
Trecuse cumva de esecul primei relatii, dar...il termina ideea ca istoria se repeta.
Simtea acut nevoia sa vorbeasca cu cineva.Despre dragoste, despre lipsa dragostei, despre iubirea fizica, despre lipsa iubirii fizice.
Cu cine sa vorbeasca??Cu cine??
S-a gasit solutia.Internetul nostru cel de toate zilele.Aici exista o mare de oameni, fericiti, nefericiti, introvertiti, extrovertiti...nenumarate posibilitati.Si-a luat alaturi o sticla cu gin.
S-a plins, s-a tanguit...toti i-au spus ca maaaiii, femei nu sunt pe lumea asta???Esti tampit sau ce?
Nu le vezi?? Nu prea i-au placut raspunsurile...pana a gasit-o pe ea.Observati litera mica - ea nu este Ea de mai sus.E ..alta femeie. ea a stiut sa-l asculte.El i-a spus de dragoste, de singurate, de faptul ca Ea, desi sustine ca il iubeste, nu sta cu el, nu il asculta, nu il doreste -cel putin nu-i arata ca-l doreste.I-a spus de nervi toate intimitatile Lor. I-a spus si numele Ei, a spus tot.

Ea il iubea.E vorba despre Ea cu e mare.I se incalzea sufletul cand se gandea la El.In sfarsit gasise ce isi dorea. Si ea avusese o relatie ratata.
Tatal ei a intrebat-o , dupa ce divortase, daca stie ce fel de barbat isi dorea?
Raspunsul a venit usor.Dorea ceva simplu: un barbat care atunci cand simtea nevoia sa o tina in brate sa o si tina, nu ca celalalt, care i-a spus ca : doream sa te tin brate , dar nu am facut-o, ca sa te pedepsesc.Ea stia ca in dragoste nu pedepsesti, sau daca o faci, explici omului cu ce a gresit.
Statea la mama, cu mama.Mama avea cancer.Era alergica, a dus-o la spital, pentru ca se sufoca. S-a speriat.Dimineata nu indraznea sa iasa din camera, pentru ca mama nu iesise sa prepare cafeaua de la ora 7.Poate mama murise?
Cu inima stransa intr-un cleste de gheata a iesit pe hol.Mama traia. Era totul bine, numai spaima ii ramasese bine ascunsa in suflet.Nu era ceva nou, era ceva vechi-dura de multi de ani.Nu se plingea. Ii multumea Celui de sus pentru toate lucrurile din viata ei.
El a fost alaturi de Ea. Era dulce, atent, iubitor, plin de dragoste.Ceva era parca schimbat, dar nu intelegea prea bine ce anume.A crezut ca e oboseala de vina.Ii dadea telefon Lui, pentru ca voia sa iasa la plimbare.El era foarte ocupat.O amina pe a doua zi...Muncea mult, era pasionat de calculatoare.Ea intelegea.Stia ce inseamna munca.,,Ce faci?"
"La calculator...am ceva de lucru..."spunea el cam fara chef de vorba...
Certurile care izbucneau destul de des intre ei o macinau.
Dupa ce si-a revenit cumva mama, s-a imbolnavit altcineva din familia ei.S-au imbolnavit apoi TOTI din familia Ei.Asa a tinut-o toata vara.Era ca la nebuni.
S-a imbolnavit pana si motanul!!!
Ea avea probleme cu sanatatea.El era alaturi de Ea, ii cumpara medicamentele , scumpe, dar absolut necesare.
Avea de la El bijuterii de argint, superbe. Nu le purta - se uita in fiecare seara in cutiuta, le mangaia, le admira.Nu lasa pe nimeni sa le atinga-erau de El!
Se gandea la El...la sarutarile lui, la mainile lui,la trupul lui fierbinte...Semana cu statuia lui Adonis.
El - era furios tot timpul.Incerca sa discute cu el, sa comunice.Nu putea. Auzea reprosuri care ii sfisiau sufletul.Incerca sa explice prin ce trecea. Nu o auzea.
Era de-a dreptul naucita de schimbare.La tot ce incerca sa-i explice, auzea invariabil:da, justificari gasesti..
Pentru Ce justificari??
A mai trecut ceva timp.
Comunicau pe messenger.El o acuza ca mai vorbeste cu cineva pe messenger, in acelasi timp, pentru ca raspunsurile veneau putin in intarziere. Ea neaga.In birou era cu o colega care amana o interventie chirurgicala.Ea insista sa se duca sa o faca la timp..sa nu pateasca ca si mama ei...Stia foarte bine, pentru ca avea pregatire medicala, ce inseamna tratamentul dupa ureche sau aminarea ..El nu o crede. se cearta...Din nou. Era disperata. Era disperata, dar dintr-o mandrie prosteasca nu arata.
De ziua Ei, i-a vazut in sfarsit privirea de barbat indragostit pe care nu o mai vazuse demult, si de care Ei ii era atat de dor.
Si l-a auzit spunind: Am simtit in aceasta zi cat de mult ma iubesti..mi-ai aratat in acesta zi ce mult ma iubesti...
A ramas uluita. In aceasta zi doar???

Au venit sarbatorile.Au vazut Venetia si Roma. Ea citise in tinerete ,,Venetia , iarna". El a dus-o in Venetia.Au avut timp pentru ei doi, pentru dragostea lor pasionala, curata, sincera.Problemele au ramas in sfarsit in urma. Se tineau de mana.Se lipeau cu trupul si cu sufletul unul de altul.Asa, ca la inceput.
Intr-o zi, Ea primeste un mesaj.In care o femeie, ascunsa sub un nick de barbat, o acuza ca Il foloseste. Ca nu sta cu barbatul iubit.Ca il lasa singur .,, De ce stai la mama ta si nu cu barbatul pe care il iubesti???Ca El ii cumpara haine, pantaloni, pantofi. Nu i se pare Ei ca se prostitueaza??Cine se crede ea?
Ca nici macar nu e vreo mare frumusete-chiar e banala.Ea ramane perplexa.Ii arata lui mesajul.Iar El ii spune...
TOATA vara trecuta ai fost nepasatoare, ai stat departe de mine, nu ai vrut sa comunici cu mine.
Alt mesaj , ca raspuns la al Ei. In care femeia anonima ii da de inteles ca da, a stat in pat cu ei.Deci, problema clasica-intr-un pat nu-s niciodata numai doi.Sunt cel putin trei.Mintea ei refuza sa inteleaga.
DE CE sa fie trei???
El ii spune : am crezut ca ce imi spuneai tu, anul trecut,erau justificari, ca sa stai departe de mine... Si am simtit nevoia sa comunic.
Si a comunicat.
A vandut-o pe 2 bani, nici macar pe arginti.
Nu s-a gandit. Acuma Ii pare rau.Si Ei ii pare rau.
Acum pot sa comunice. Pot sa-si arate dragostea. Ea l-a inteles.
Sfarsitul jurnalului.
Concluzia : fiti dracului sinceri!!! Si cand aveti chef sa va inselati partenerul, trageti-l de mineca ! Spuneti-i: am impresia ca o iau razna! Si aveti mai multa rabdare, inainte de a trece la masuri extreme...Lucrurile nu sunt intotdeauna ce par a fi.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!