poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 5552 .



Anticomunismul bovin nefurajat
eseu [ ]
Să ne scremem puțin...ce-a ieșit ? Un anticomunist mare, verde și mirositor

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Eugen ]

2004-06-13  |     | 



Urăsc lucrurile cu anti. Anti presupune întotdeauna negarea unei stări- e dreptul tău, dar de ce anti ? În general, (mai puțin antifascismul pe care-l admir și susțin) tot ce e legat de anti îmi amintește de o gloată mare și furioasă , lipsită de minte și pornită să distrugă tot.
O analiză a folosirii „anticomunismului” ca bâtă de spart țeste este interesantă în acest sens.
Să începem cu preludiul.Comunismul n-a existat. Din câte știu eu, nici una din țările din fostul lagăr nu și-a spus vreodată comunistă. Deci există o eroare fundamentală- n-ar trebui să vorbim de anticomunism ci de antisocialism.Iar în cazul României de antisocialism național (sau antinațional).
Mai are vre-un rost, la ora actuală, această polemică ? Sigur, milioanele de morți, bla bla, bla bla, bla.Numai că acele milioane de morți nu au existat. A existat numai una din cele mai fantastice și mai stupide minciuni din istorie. Fantastice pentru că ne ia pe toți de proști. Atunci când fostul URSS dădea o populație de circa 165 de milioane de oameni în 1958 să spui că Stalin a omorât 60 de milioane de oameni e o prostie. Înseamnă că din 3 ruși unul a fost omorât. Ce popor e suficient de nebun să accepte așa ceva ? Cine e suficient de dobitoc să creadă ? Evident că massa anti, mulțimea dispusă să distrugă. Ea nu se oprește în cifre. Nu domnule, unul din 3 ruși au fost omorîți de Stalin. Statisticile acestea sunt false, false, false. Acest lucru ar trebui să-l facă prudent pe un istoric serios, uitându-se doar la sursa lor „Asociația victimelor..., Cartea neagră...”.Nu există nici o sursă serioasă, nepărtinitoare. Dar pentru cei care vor să manipuleze mintea unor „simple minds” e foarte ușor. Dovadă: Circa 15 milioane de oameni mor în fiecare an de foame pe glob. Trustul „XXX SRL” care produce grâu în Ohio nu dă de mâncare acestor oameni. Trustul „XXX SRL” este vinovat de toate aceste morți. E veridic ? E simplu ? Are vre-un cusur ?
Exact la fel se procedează și cu aceste statistici- se iau niște dezastre naturale, se compun cu diverse acte de justiție, se înmulțesc cu 500.000 și iată morții lui Stalin!
Mai are vre-un rost, la ora actuală această polemică ? Să ne uităm la câteva din lucrurile urâte de care au fost acuzați comuniștii.
-Naționalizarea fabricilor- să fim serioși, cu toți vrem să scăpăm de ele...
-Naționalizarea femeilor- a fost o prostie- niciodată nu a avut loc așa ceva.
-Cooperativizarea-hm, s-ar putea să nu fie chiar o prostie. Începând cu ideile președintelui nostru (oare de ce o fi dat atunci pământul înapoi la cei care nu-l muncesc ?) și terminând cu realitatea concretă- care arată că agricultura e eficientă doar cultivând suprafețe mari- cooperativizarea-într-o formă „îndulcită” a fost un lucru bun
-Învățământ gratuit pentru toți... nici aici n-aș vedea nimic rău-sigur că „elitelor” le pute ideea- dar de asta sunt elite...
-O viață decentă, cu produse alimentare și servicii la prețuri acceptabile- hei, dar asta se întâmplă în toată Uniunea Europeană! Deci Uniunea Europeană e comunistă! Statul social- acel complot machiavelic între iudeo-francmasoni ,bomboanele MM și marea finanță chiar funcționează!
-Acces „aproape” gratuit la cultură, știință, artă- la fel-în Uniunea Europeană există! V-am prins, vrăjitoarelor!
Restul prostiilor, începând cu învățământul de partid și terminând cu interzicerea avorturilor nu se pun pentru că tuturor (în afara de biserica ortodoxă) ne e scârbă de ele.
Deci ce mai rămâne din anti ? Zero, Nada, Null.Și îndârjirea unor concetățeni care fie că n-au fost suficient de buni să facă ceva toată viața lor- și atunci vor să strice- fie n-au fost luați la diverse împărțeli- și atunci vor să se răzbune.
Scenariu ...într-un regim comunist fără NC. În 1984 dna. Ana Blandiana este numită ministru al culturii . Ar fi acceptat ? Bineânțeles că da. Ar mai fi făcut azi gură ? Din păcate România e plină de frustrați. Frustrarea lor se exprimă mai puțin prin operă și mai mult prin atacul la jugulara vecinului.În plus...în general, anticomuniștii convinși, țepeni ca să zicem așa s-au bucurat din plin de binefacerile regimului comunist.Ana Blandiana, Liiceanu ,etc. Când poți să faci școala , liceul și facultatea pe gratis, când n-ai probleme cu ziua de mâine, când te-ai mutat din bojdeuca ta într-un apartament decent, a mușca mâna care te hrănește pare un act nu atât de trădare cât mult mai scârbos.
Cam atât deocamdată despre anti...mi-am blindat fundul, aștept mușcăturile.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!